Ga naar inhoud

Abit NF7-sl nforce2 s-ata, socket a


Aanbevolen berichten

[quote:34646a5fdc="hjs"]MP is sinds week 40 toch gelockt?[/quote:34646a5fdc] ....ik weet niet of dat ook zo is bij hogere versies.... 3000+ hebben ze misschien unlockt gelaten :) hoger prijssegment dus is het voor het weer interresant om die zodoende weer te "promoten" ik zou zeker voor gamen voor de XP3000 setup gaan :) denk dat overclocken bij beide ongeveer op hetzelfde pitje zit? die XP is bijna zeker wel iig 200 mhz omhoog te schroeven, mits je redelijk goede (air) koeling hebt 8)
Link naar reactie
[quote:f8b031a652="PCMASTER086"]Coolermasters hebben de naam nogal luidruchtig te zijn. Kies liever een Zalman koeler.[/quote:f8b031a652] ga jij eerst es rondkijken voor je zulke opmerkingen plaatst de CM Aero 7+ is stil en presteert beter dan menig zalman cooler en zal vaak nog goedkoper zijn ook ...als dit niet zo is mag jij mij een review laten zien waaruit anders blijkt en zal ik mijn fout toegeven :)
Link naar reactie
[quote:63557d2672="Brainboy"]Oke ik heb 350 euro tot mijn beschikking. Voor moederbord pcu en als het nog in het budget past geheugen Voornamelijk spelletjes en internet office en film kijken AMD of P4 Ik had twee "setupjes" in gedachten Intel: Mobo : Asus P4P800 GD CPU : P4 2800 (fsb800) Dat is 350 euro voor 90 euro erbij heb ik 2x 256 400MHz geheugen erbij AMD Mobo : Abit NF7 - s Nforce chipset CPU athlon xp 3000+ fsb 333 Is bijna 350 en ook hiervoor 90 euro Welke is het snelste en beste voor de eerder genoemde dingen (games office film kijken) En bij welke pcu kun je makkelijk en goed 200 mhz omhoof krikken (overklocken dus) Niek PS Andere suggesties zij ook welkom[/quote:63557d2672] Ik zou echt voor die 3000+ gaan! Die 3000+ is denk ik wel goed over te klokken. Je gooit eerst je MP omlaag en je fsb naar 400MHz. Vervolgens zet je je MP weer wat hoger, kleine stapjes, dan moet het wel lukken. Die P4 @ 2,8GHz krijg je ook wel hoger, maar k denk niet zo hoog als die AXP. In office zal de iNtel-combo wat sneller zijn, in games zal de AXP-combo wat sneller zijn.
Link naar reactie
Ik heb even naar eynstein gemailt of zij mij ook doe NF7-S kunnen leveren maar kreeg het volgende mailtje: [color=darkblue:c196c5a653]Nee we zijn gestopt met Abit. Bijn alle grote distribiteuren ook en daarom wij dus ook. En Abit vraagt nogal wat kennis omdat er vaak afwijkende mogenlijk heden in de bios zitten of er nog voor bepaalde dingen nog een bios update voor moet komen[/color:c196c5a653] Klop dit heeft iemadn ervaring met dir bordje mijn vader heeft ook een abit en daar is niks mis meej hij heeft hem al een meer als een jaar aangezien zij dat mobo niet leveren ben ik [url=http://www.pcconcurrent.nl/]hier[/url] gaan kijken ietjes duurder maar ken iemande deze zaak op de pricewatch van tweakers staat hij 3e dacht ik Ik koop mijn processor bij eynstein omdat dat 20 scheelt en mijn pa besteld daar ook dus geen extra kosten alvst bedankt
Link naar reactie
Is niks mis mee. Turbulence op dit forum, een vriend van me, heeft hem ook en is er zeer tevreden over. Red Dragon, de moderator van het videokaarten forum is geloof ik ook zeer tevreden. Ik heb onlangs hem ingebouwd voor een maat van me icm met een xp2500+ met boxed cooler. Ding doet met die standaard cooler met gemak 200 * 11 en haalt op 11-2-2-2 62~63 seconden in pifast, en de radeon 9600pro voelt zich ook er op zijn gemak in het systeem. De connectors zitten op de zijkant waardoor je de kabels goed kan wegwerken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...