Ga naar inhoud

welk merk geheugen bij A7N8X -deluxe


Aanbevolen berichten

ben bezig met pc te assembleren -Asus A7N8X-Deluxe -2xWD S-ata 120Gb Raid 0 -Athlon XP 2500 (barton) -Graag wat sugesties over welk geheugen ik best neem, Corsair Twin-X , XMS of Kingston HyperX ofzo -Ben er ook nog niet uit welke videokaart ik moet nemen ATI 9600PRO ,9700 (pro) FX 5600Ultra ofzo Graag wat wijze raad Alvast bedankt
Link naar reactie
wat wil je ermee doen??? overclocken, gewoon beetje aanrommelen en wat gamen? als je gaat ocen, zou ik bijvoorbeeld kijken naar corsair of OCZ bijvoorbeeld. deze merken zijn meestal goed en stabiel voor overclocken. daarnaast, als je dan ook nog eens wilt gaan ocen, zou ik je mobo keuze nog eens overwegen. de Abit Nf7-s doet het toch iets beter, en ook nog goedkoper ook volgens mij. (tenzij je zelf een goeie reden ervoor hebt.. over je VGA; zou toch wel kijken naar een radeon, en de FX kaarten mooi laten liggen. keuze is momenteel schaars. De enige kaarten die nu nog goed te krijgen zijn zijn de radeon 9800 serie en de 9600 serie. de 9700 en 9700 PRO zijn stukken moeilijker te pakken te krijgen deze dagen... kijk bijvoorbeeld eens voor een 9600 PRO, of als je evt van een gokje houdt naar een Club3d 9800SE. Daar heeft men nog het meeste succes meegehad om hem te hacken naar een 9800 PRO. kijk en dan wordt het interessant, want de SE versie doet iets van 240 euro ofzo....
Link naar reactie
Ben wel van plan om te overclocken Maar vind het wat riskant om te gaan solderen en ben daar geen held in . Zeker gamen maar ben geen fan van schiet spellen zoals half life of unreal ben meer voor race spellen als collin mc rea en GTA daarom vind ik het ook niet nodig om een peperdure VGA kaart te kopen
Link naar reactie
[quote:b26c95c0df="Bockempiep"]Ben wel van plan om te overclocken Maar vind het wat riskant om te gaan solderen en ben daar geen held in . Zeker gamen maar ben geen fan van schiet spellen zoals half life of unreal ben meer voor race spellen als collin mc rea en GTA daarom vind ik het ook niet nodig om een peperdure VGA kaart te kopen[/quote:b26c95c0df] solderen kan ik even niet een plaatsje geven eigenlijk :wink: plz explain... out of the box doet de abit gemakkelijk 220 FSb, en dat is dan zonder solderen of modden of wat dan ook... en ja, als je echt van gamen houdt, dan zou ik zeker niet gaan korten op de VGA kaart. die moet het toch maken, en vooral met FSAA en anisotropisch filering is het net wat mooier.. weet niet wat je budget is voor de VGA kaart, maar als de main reason dat je de PC koopt is omdat je lekker wilt gamen, dan zou ik toch nog eens nadenken over een iets duurdere VGA kaart...
Link naar reactie
[NOTE] De echte Bockempiep hier, bovenstaande heeft een maat van mij geplaatst op mijn naam. Maar het ging er dus om dat je een tijd geleden met een soldeerbout een R9700PRO kon maken van een R9500PRO. Dat soort dingen is hij dus niet van plan, maar wel "Low level" overclocken met "Rivatuner" of "Powerstrip" e.d. [/NOTE]
Link naar reactie
[quote:6337d7f87e]Bockempiep schreef: Koop liever elk jaar een nieuwe VGA kaart Rond 250euro Dan 1 keer een Kaart van 500 euro ben ook geen Gamefreak die niets anders doet [/quote:6337d7f87e] Lijkt mij idd een goed besluit, van die vga's komen er zowat iedere maand een nieuwe uit... Dan zou ik gewoon een 250 euro vga kopen ja... en dan volgend jaar misschien een 9800 voor 250 euro :wink: (hopen hopen hopen...)
Link naar reactie
[quote:0d0009eae4="Bockempiep"][NOTE] De echte Bockempiep hier, bovenstaande heeft een maat van mij geplaatst op mijn naam. Maar het ging er dus om dat je een tijd geleden met een soldeerbout een R9700PRO kon maken van een R9500PRO. Dat soort dingen is hij dus niet van plan, maar wel "Low level" overclocken met "Rivatuner" of "Powerstrip" e.d. [/NOTE][/quote:0d0009eae4] en je kunt ook gewoon software matig proberen de kaart (9800SE) als een normale 9800.. dit kan met Rivatuner, of dmv de omega drivers.... werkt het niet, dan verwijder je gewoon de drivers, en installeer je gewoon de omega drivers, zonder de hack..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...