Ga naar inhoud

Upgrade


Aanbevolen berichten

Hallo Mensen, Ik een vraagje. Ik doe een upgrade`je van mobo, cpu en geheugen. Als ik mijn huidige mobo, cpu en geheugen vervang voor de nieuwe moet ik dan mijn HDD`s formatteren? Of werken ze meteen nadat ik ze heb aangesloten op mijn nieuwe mobo? Ik heb zat verstand van hardware maar heb nog niet eerder mijn pc ge-upgrade... Thanks a lot
Link naar reactie
Als je Windows gebruikt zul je moeten formatteren, als je GNU/Linux gebruikt niet :) Vaak start Windows geeneens meer op na het vervangen van mobo en cpu. Of je de andere twee partities zo kunt laten is de vraag, sommige programma's gaan namelijk moelijk doen is mijn ervaring aangezien ze niet meer in het register staan, met games valt dat meestal wel mee.
Link naar reactie
Daarom moet je ook zorgen dat je alles in paratities opdeeld, en vooral ALLEEN windows op 1 aparte paratitie hebt. Dan nog een aparte paratitie met alle program files (die normaal in c:/program files staan) zodat je die 2 schijven leeg kunt gooien mocht windows rot worden. Off topic: Hoe is et btw tegenwoordig bij ostlan? :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...