Ga naar inhoud

wel erg goedkoop


Aanbevolen berichten

hallo, wat vinden julie van onderstaand moederbord. ik vind hem wel erg goedkoop hij kost bij de xenon 122 euro... ----------------------------------------------------------------- MSI 865P NEO-L Socket 478 (Pentium 4C) Prijs: € 122,- ATX - Intel 865PE "Springdale" - 800/533/400 MHz FSB 4xDDR400/333 Dual - 5xPCI - 2xIDE(UDMA100) 1xAGP 8x - 4xUSB 2.0 - Gigabit LAN onboard 6 ch. audio - HyperThreading
Link naar reactie
leuke pc. ik zat aan deze pc te denken... Behuizingen Q-tec Midi tower zwart 350 W (V-MD) Moederborden MSI 865P NEO-L Socket 478 (Pentium 4C) Processoren Intel Pentium 4C 2,6 GHz 800 MHz Socket 478 box Koeling Cooler Master DI4-7H53B P4 Socket 478 2,8 GHz Geheugen 512 MB DDR400 PC3200 CAS 3 Diskdrives 3,5" diskdrive 1,44 Mb Harde schijven IDE Maxtor DiamondMax Plus 9 120 Gb 8 MB cache 7200 rpm CD-Writers Aopen CRW-5232 (Retail) DVD-Roms Pioneer 120S Videokaarten Asus V9180 Geforce 4 MX-440 8x 64 MB TV-In/Out (Retail) Toetsenborden Logitech Cordless Desktop Deluxe Monitoren TFT TFT 17" CTX S 700 ivoor
Link naar reactie
[quote:3687650838="harm-jan_2003"]voor wat voor video kaart zou jij kiezen? ik heb hem nodig voor tekenen met autocad en gamen natuurlijk (race games etc.)[/quote:3687650838] AutoCAD? Misschien is een Matrox Pharelia dan wel de moeite van het bekijken waard. Moet je maar eens even met Slashhead over babbelen, die was toen nogal weg van die kaart :) De Radeon 9600 is idd ook gewoon een hele goede keuze. Gewoon een prima kaart en is op dit moment heel gunstig geprijst imho.
Link naar reactie
[quote:80149ee895] marcel de reus schreef: een geforce4 mx is echt meer dan waardeloos[/quote:80149ee895] Dat is dus niet echt helemaal waar, ik heb hem, en hakkelt echt een [b:80149ee895]klein[/b:80149ee895] beetje bij de nieuwste games... Tuurlijk, het is zekers niet de beste maar hij is echt niet "meer dan waardeloos", en dat hangt trouwens ook heel erg van de soort gebruiker af... Ik raad je idd een 9600 pro aan als je niet te veel geld uit wilt geven, prima kaart...
Link naar reactie
ik speel vooral race games en flight simulaters. ik denk dat ik toch nog maar ff verder kijk naar andere kaarten maar wil eigenlijk niet al te veel uitgeven aan een videokaart want het systeem is al behoorlijk duur. denken julie trouwens dat het veeluit maakt voor de kosten om de onderdelen los in een winkel te kopen of op de hcc dagen??
Link naar reactie
Volgens mij is op de HCC vaak wat aan biedingen, maar voor bepaalde producten moet je ff zoeken, vaak hebben ze niet hun hele assortiment mee. Ik weet niet of die pc haast heeft, anders kun je eerst @ HCC dagen rondsnuffelen of er interessante aanbiedingen zijn en naderhand bestellen (omdat je van te voren niet weet wat je koopt)
Link naar reactie
Je zou ook op 27 december op de PCdumdag kunnen kijken; ik heb daar voor 75 euro een MSI GeForce4 TI4200 gekocht; best goedkoop :D Nog even over die MX440; het is idd (zeker) niet de beste maar Morrowind en gta3 vice city werken bij mij prima onder deze kaart... Maar voor high detailed moet je idd toch wel richting Radeon 9500/600 gaan...
Link naar reactie
Om in morrowind de directx 8 effecten te zien is het ook wel handig om een kaartje te hebben die dat hardwarematig ondersteund. Een vriend van mij is morrowind freak, hij heeft laatst zijn mx 460 de deur uit gedaan en mijn radeon 9100 overgenomen, die gozer was toch best wel enthousiast over bijvoorbeeld de pixel shader effecten die hij nu wel kon zien in morrowind.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...