Ga naar inhoud

Geheugen


Aanbevolen berichten

Ik heb een vriend die heeft een computer gekocht, en op de factuur staat 256 geheugen, als hij naar system gaat dan staat daar maar 224 geheugen , volgens de verkoper is dat normaal , die videokaart zou veel innemen, weet iemand als dat juist is, want als ik op mijn computer kijk heb ik 512 en dat klopt, graag antwoord
Link naar reactie
[quote:dab4052dcc="Giljom"]Ik heb een vriend die heeft een computer gekocht, en op de factuur staat 256 geheugen, als hij naar system gaat dan staat daar maar 224 geheugen , volgens de verkoper is dat normaal , die videokaart zou veel innemen, weet iemand als dat juist is, want als ik op mijn computer kijk heb ik 512 en dat klopt, graag antwoord[/quote:dab4052dcc] Ja dat is normaal want er word dan gedeelt 512-32MB word gedaan maar onboard videokaart heet dat en zoals je heb kunnen lezen als je een eigen kaart heb word jou geheugen niet lastig gevalen. Maar onboard is niet echt goed om spelen meetekunnen spelen bijvoorbeeld Topspellen. Of zijn er nu ook al onboard GeForce FX 5200 verkrijgbaar?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...