Ga naar inhoud

5.1 Geluid


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb vorige week me nieuwe set (zie onderschrift) binnengekregen. Alles werkt naar behoren behalve het 5.1 geluid icm me 5.1 speakers. Ik heb netjes de drivers van me mobo geinstalleerd, en me speakers volgens de instructies aangesloten. Nou komt het geluid alleen maar uit me Subwoofer, Center Speaker, en de 2 Front Speakers. De 2 Achterste speakers doen het niet. Als ik het kabeltje in me computer verander doen de 2 achterste het wel en de 2 voorste niet. De boxen zijn dus niet stuk. Weet iemand hier raad mee, om toch het mooie dolby 5.1 geluid te krijgen.
Link naar reactie
Ik had ook wat probleempjes met het aansluiten van dezelfde set op m'n computer (ook soundstorm), niet helemaal hetzelfde probleem maar je kunt het allicht proberen. Ik heb uiteindelijk: -de oranje stekker in de microfooningang gedaan -de zwarte stekker in de rear speaker uitgang -en de groene in de gewone groene uitgang gedaan. vervolgens die wizard doorlopen en op een gegeven moment gekozen voor 'Mijn middelste speaker en Subwoofer zijn aangesloten op de microfooninput van mijn audioapparaat' succes
Link naar reactie
mij is het gister ook gelukt ik heb het zo aangesloten: stekkertje van de 2 voorste speakers in de uitgang daarvoor gedaan. en de zwarte en de oranje met elkaar omgewisseld.dan moet je hem op 6 speakers instellen. en aleen "analoge output" en "center channel 3d pan" aanvinken. je moet niet de wizzard gebruiken. toen deed die het bij mij wel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...