Ga naar inhoud

Chieftec of Antec


Aanbevolen berichten

Hallo, Wat is nu het verschil tussen de Chieftec en de Antec kast ? Ze lijken heel veel op elkaar en zijn beide wel goed, maar ik meende te hebben gelezen dat de een beter voor overclocken was. Nu draait het mij hoofdzekelijk om de kwaliteit / stabiliteit van de voeding en de montage mogelijkheden. Ik wil namelijk een zware computer met server/desktop mogelijkheden bouwen voor wat zwaardere toepassingen (niet spelletjes).
Link naar reactie
kijk [url=http://www.perfect-systems.nl/producten.asp?productgroep=Behuizingen]hier[/url] maar eens en klik dan op Productlijt weergave: Showroom. Vergelijk de Antec-kasten met de Chieftec. Geen verschil? Ik persoonlijk vind de Antecs's mooier dan de Chieftec's, maar die zijn ook duurder... Ze zijn beide goed om over te clocken, want beide voedingen zijn erg goed.
Link naar reactie
Bedankt, Als de voeding het belangrijkste vershil is, kan ik ook wel een chieftec nemen lijkt me. De chieftec voeding zijn ook zeker beter dan gemiddeld (toch) ? Is het misschien ook verstandig om nog even te wachten i.v.m. de aankomende BTX standaard ? Het kan nog wel 2 tot 4 maanden duren voordat ik het systeem nodig ben...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...