Ga naar inhoud

pc instabiel


Aanbevolen berichten

Alleen tijdens msn? Of is dat het enige dat je doet met je PC? Voeding OK (testen met bv MBM) Temperaturen OK (testen met bv MBM) Geheugen OK (testen met bv memtest86) En aangezien ik geen zin heb om links te volgen naar andere sites voor je specs (dat duurt te lang op een 56k modempje), weet ik niet wat voor OS je gebruikt.
Link naar reactie
Artic Copper Silent koelt prima hoor, dus dan lijkt me dat een gebrek aan casefans of idd teveel koelpasta. Als ik naar de specs kijk overigens dan is het eerste waar ik aan denk de voeding, aangezien het een redelijk zwaar systeem is en als de voeding niet van goede kwaliteit is kan dat de instabiliteit veroorzaken. Download een programma als CPUcool ( www.podien.de ) of idd MBM5 en post dan: casetemp cputemp +3V +5V +12V
Link naar reactie
[quote:442a96736c="koene"]waar haal ik cpu burn vandaan? :oops:[/quote:442a96736c] Van www.google.nl [quote:442a96736c]enn als ik n nieuwe voeding moet, valt dit onder de garantie?[/quote:442a96736c] Als je het systeem compleet gekocht hebt wel. Als je het zelfm gebouwd hebt niet want dan heb je er gewoon een te zwakke voeding in gezet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...