Ga naar inhoud

AMD 2400+ Welke Koeling??


Aanbevolen berichten

[quote:4850bd83a9="Kjiratsiekoedel"] bijna aan kilo!!!??[/quote:4850bd83a9] Ja erg zwaar he! Maar 't kan best. Je maakt de processor namelijk niet vast aan de socket maar je moet eerst beugeltjes bevestigen aan het moederbord waar dat stuk koper aan hangt. Het schijnt dat je wel voorzichtig moet zijn als je de computer meeneemt, maar daar heb ik nog geen last van gehad.
Link naar reactie
vindt em er echt gelikt uitzien.. begrijp dat ie ook nog wel goeie prestaties neerzet.... maar goeie 700 gram, dat weegt wel weer lekker erin... neem aan dat dit monster toch niet meer aan de socket clipjes komt ofwel? :o :lol: @Carlo; wat is er nu zo speciaal aan al die fotos??? snap ook niet wat een casefan filter met een cooler voor een XP2400 heeft te maken of een fan/heatsink combo voor vga kaart :-?
Link naar reactie
Of een leuke serverrack zo te zien en een casefan voor in de PCI ;) :P Echt leuke plaatjes, nog leuker is dat er geen enkele socket A koeler bij zit :D Ik heb het btw niet zo op afwijkende modellen van koelers. Over het algemeen presteren ze geen haar beter en vaak zelfs slechter. Het ziet er alleen lekker appart uit, maar ja, ik heb liever dat het een beetje lekker koelt. :)
Link naar reactie
[quote:8a910ab019="Marcel de Reus"]774 gram is niet bijna een kilo hoor ;) Als we zo gaan afronden is iedere koeler bijna een kilo :P[/quote:8a910ab019] Nou... eigenlijk niet. ECHT niet bijna elke cpufan weegt rond de 700... Dat is dus echt niet waar... Enne.. sorry allemaal voor de bullsh*t plaatjes, kreeg ineens zin om fans te zoeken... :-?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...