Ga naar inhoud

Computer start opnieuw op na afsluiten Windows XP


Aanbevolen berichten

De oorzaak van rebooten kan ook bij Windows liggen: systeemfout of zo. Dit kan je uitschakelen: Rechtsklik op deze computer - Eigenschappen - Tabje Geavanceerd - Bij Opstart- en herstelinstellingen klik je op Intstellingen - Bij systeemfouten haal je het vinkje weg bij 'Computer automatisch opnieuw opstarten'. Kijk ook eens in de logboeken wat er juist misgelopen is. Eventueel hier posten. [edit] Na verandering van mobo heb je toch je windows opnieuw geïnstalleerd. Anders is het vragen om problemen [/edit]
Link naar reactie
[quote:6122072ff6="M@rc"]De oorzaak van rebooten kan ook bij Windows liggen: systeemfout of zo. Dit kan je uitschakelen: Rechtsklik op deze computer - Eigenschappen - Tabje Geavanceerd - Bij Opstart- en herstelinstellingen klik je op Intstellingen - Bij systeemfouten haal je het vinkje weg bij 'Computer automatisch opnieuw opstarten'. Kijk ook eens in de logboeken wat er juist misgelopen is. Eventueel hier posten. [edit] Na verandering van mobo heb je toch je windows opnieuw geïnstalleerd. Anders is het vragen om problemen [/edit][/quote:6122072ff6] Zei ik net al.........: [quote:6122072ff6="Mr. Snooby"][url=http://www.trukendoos.com/article.php?269.0]Misschien dit?[/url][/quote:6122072ff6]
Link naar reactie
[quote:ae9ea15fff="M@rc"]De oorzaak van rebooten kan ook bij Windows liggen: systeemfout of zo. Dit kan je uitschakelen: Rechtsklik op deze computer - Eigenschappen - Tabje Geavanceerd - Bij Opstart- en herstelinstellingen klik je op Intstellingen - Bij systeemfouten haal je het vinkje weg bij 'Computer automatisch opnieuw opstarten'. Kijk ook eens in de logboeken wat er juist misgelopen is. Eventueel hier posten. [edit] Na verandering van mobo heb je toch je windows opnieuw geïnstalleerd. Anders is het vragen om problemen [/edit][/quote:ae9ea15fff] Ik zal proberen of dit werkt. Ik moest XP wel opnieuw installeren na het plaatsen van het nieuwe moederbord. Windows starten namelijk in zijn geheel niet meer op....
Link naar reactie
[quote:5dec6ff5dc="Chris_Ko"]Start ie iedere keer opnieuw op? Anders gezegd; kun je de computer alleen uit krijgen de hele stroom er af te halen? Als dat zo is zal het een verkeerde aansluiting van je moederbord zijn en moet je dit nog maar eens goed nalopen wellicht.[/quote:5dec6ff5dc] Je bedoeeld dat de aansluitingen van HD led, Restart e.d. niet goed zou zijn? Ik had bij het installeren van mijn intern modem (Trust Communicator 56K) het probleem dat het systeem helemaal niet meer wilde opstarten. Deze heb ik er maar uit gelaten aangezien ik nu ISDN gebruik.
Link naar reactie
[quote:081e0a247a="M@rc"]Sorry Mr Snooby, Zaterdagavond, toen ik mijn verhaal begon te typen stond jouw boodschap er nog niet. Ik moet dringend wat aan mijn typsnelheid doen...(en/of me alleen op het topic concentreren waar ik mee bezig ben) :lol:[/quote:081e0a247a] Ooow, maakt niet uit joh, wist niet dat je het al aan het typen was, heb ik ook soms :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...