Ga naar inhoud

een IBM personel computer 300gl pentium 3 400mhz overklokken


Aanbevolen berichten

[quote:c242e0a855="ak47terror"]bedankt mense :D hij draait nu op 677mhz 8) met dikke koeling natuurlijk en nog voor de zeker heid eentafel ventilator mja die herrie voor meer mhz is altijd welkom :)[/quote:c242e0a855] :lol: je gaat me niet vertellen dat het nu een wereld van verschil is toch?? OC van 200 mhz is verder wel goed gedaan, maar om het alleen geslaagd te krijgen door die tafelfan :roll: wat zijn de temps van de processor nu dan?
Link naar reactie
[quote:219de6123e="carlobernardini"]Maar hoe werkt dat programma? Ik heb het al opgestart en dan vraagt hij om mijn mobo, alleem die staat er niet tussen... Hoe kan ik hem dan overclocken? Kan iemand het even precies uitleggen hoe dat prog. werkt?[/quote:219de6123e] Dan moet je dus even zelf de PLL-code op het moederbord zoeken. Die staat op de PLL en dat is een klein zwart blokje dat vaak in de buurt van je PCI sloten zit. Deze code kun je vervolgens als het goed is invullen in het progsel en dan zou het moeten werken.
Link naar reactie
een packard bell Luna mobo(ookwel in normale taal Apollo Pro of iets dergelijks...Noit van gehoord maarja, het moet ermaar mee door.) Een oudje trouwend Thanzx trouwens ga ik nu ff checken dat nummer! En ik denk dat het niet via bios kan, anders had ik dat al wel gedaan... ik wil het nu met cpucool doen zoals die andere gast het ook heeft gedaan :D
Link naar reactie
[quote:ca633ef4fa="turbulence"][quote:ca633ef4fa="ak47terror"]bedankt mense :D hij draait nu op 677mhz 8) met dikke koeling natuurlijk en nog voor de zeker heid eentafel ventilator mja die herrie voor meer mhz is altijd welkom :)[/quote:ca633ef4fa] :lol: je gaat me niet vertellen dat het nu een wereld van verschil is toch?? [/quote:ca633ef4fa] Relatief is het een enorme vooruitgang!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...