Ga naar inhoud

Siemens Extra Klasse XTS 130A Sluiting


Aanbevolen berichten

Wasmachine stond uit, groep er uit gevallen door sluiting niet de aardlek. Stekker er uit gehaald van de wasmachine en de groep bleef heel. Dus sluiting in de wasmachine. Stekker er weer in gedaan en weer de groep er uit geknald. Zelfde procedure nog een keer herhaald en nu bleef de groep er in? De wasmachine ging ook weer aan, alleen doet hij geen enkel programma en je hoort wel het geluid dat die de trommel wil aansturen, maar die blijft toch stil staan. Kan dit in de elektronika zitten, een defecte printplaat? Die zijn wel te maken op componenten niveau neem ik aan, of zit ik aan een nieuwe print? Bedankt alvast voor u reacties en tips!
Link naar reactie
Dag Ernst, Bedankt voor je reactie! Inderdaad zit het probleem in de motor. Als ik de plug van de motor los trek dan is de sluiting weg, die ik meet met een ohmmeter tussen de fase en de aarde op de stekker van de 220v. De motor heb ik nu in zovere los dat ik hem kan bewegen naar boven en naar onderen toe. Zodat de snaar inmiddels los is, maar hoe krijg ik die motor er uit? Hij zit in een soort van huis of mechanisme, geen idee hoe ik dit moet doen? Kan ik je een foto daarvan e-mailen Ernst? Met vriendelijke groeten en bedankt alvast voor je adviezen!!! Theo Witkamp
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...