Ga naar inhoud

Processor Upgrade Ramp ! (voor mij )


Aanbevolen berichten

Ik had toch gezegd dat dit een prima forum was...... :lol: :lol: :lol: Alle bakken maken geluid, alhoewel je hebt van die bakken waar geen cooler inzit maar alleen een koelblok op de processor (Compaq) en het draait dan 24/7 voor een jaartje of 4 da's ook wel knap,maar dan is het alleen geschikt voor bijvoorbeeld beveiligingsapplicaties / gebouwbeheersystemen. Als ze dit nou eens voor thuis kunnen maken waar je dan wel alles op kan doen, misschien is dit over 5 jaar wel mogelijk. :lol: En die Zalman coolers zijn vet/cool/flex/lauw (of hoe ze dit tegenwoordig ook noemen maar dan moet het wel in je pc passen (ruimtegebrek) Ted PS: He Vette Kees hebben ze op mij commentaar (zie processor upgrade ramp) en jij schaft gelijk een nieuw systeem aan (het is je gegund)....... Alvast succes ermee !
Link naar reactie
Ja, dat zijn de nieuwe amd koelers, heb er 2 van gezien, ze zijn echt totaal anders, beetje p4 achtig :wink: Die zijn gekomen met koper op de onderkant, nu amd ook, ze zijn idd ook rustiger. Maar volgens mij zitten ze pas op late modellen. Toen ik 3 cpu's moest bestellen had ik er ook 1 met een oude en 2 met nieuwe. Dus kees, het is nog niet eens te zeggen dat je een nieuwe krijgt :roll: :(
Link naar reactie
[quote:127a57ab65]PS: He Vette Kees hebben ze op mij commentaar (zie processor upgrade ramp) en jij schaft gelijk een nieuw systeem aan (het is je gegund)....... Alvast succes ermee ![/quote:127a57ab65] Hoi Tedz Vergeet niet dat ze op mij ook commentaar zouden hebben, als ik morgen ineens zou vertellen dat ik een P4 heb ipv een AMD systeem. :lol: Grapje :) En het is jou ook gegund hoor. Die P4/2.4 werkt heel erg mooi. M'n vader werkt er ook al een tijdje mee en het gaat allemaal heel lekker snel en soepel zo'n P4/ 2.4 GHZ. Ik heb voornamelijk gekozen voor een AMD om prijstechnische redenen. De AMD athlon 2400 XP is maar liefst de helft goedkoper dan de P4/2,4 Proc. Dus dit heeft bij mij eigenlijk de doorslag gegeven, i.c.m de benchmarks op Sisoft Sandra. Maar in de praktijk zullen beide proc's niet veel voor elkaar onderdoen denk ik.:) Veel plezier morgen als je je nieuwe P4 systeem binnen krijgt. 8) :D [quote:127a57ab65] Dus kees, het is nog niet eens te zeggen dat je een nieuwe krijgt [/quote:127a57ab65] Hoi CV, daar zat ik ook al aan te denken. Misschien krijg ik wel een 2400XP uit de oudere serie. Of dat AMD de nieuwe koeler pas toe heeft gepast vanaf de 2500XP. Ik hoop het niet, want ik zit niet te wachten op een herrie bak. :cry: Maar ik ga natuurlijk van het beste uit, want dan bederft het tenminste niet je dag. :D Kees
Link naar reactie
[quote:5d598a84dc="CV"]Ja, dat zijn de nieuwe amd koelers, heb er 2 van gezien, ze zijn echt totaal anders, beetje p4 achtig :wink: Die zijn gekomen met koper op de onderkant, nu amd ook, ze zijn idd ook rustiger. Maar volgens mij zitten ze pas op late modellen. Toen ik 3 cpu's moest bestellen had ik er ook 1 met een oude en 2 met nieuwe. Dus kees, het is nog niet eens te zeggen dat je een nieuwe krijgt :roll: :([/quote:5d598a84dc] Ik heb sinds vorige week een XP1800+ boxed en daar zat zo'n nieuwe cooler bij. Hij is opzich wel stil, alleen lijkt het wel alsof hij aanloopt de hele tijd. Ik hoor steeds constand "takketakketakketakke" :o
Link naar reactie
[quote:e81c7c04c6="diniz"]Kan een snoertje tegen de bladen aanlopen... kijk eens of de bladen mooi vrij in de behuizing draaien door zelf eens de bladen te draaien.[/quote:e81c7c04c6] Alles is vrij... ik hoor het ook aleen als hij op volle toeren draait, als hij wat langzamer gaat (Asus Q-fan) dan hoor je nix
Link naar reactie
[quote:280684bc09]mijn ervaring is dat de P4 bak stiller is dan een Athlon bak. [/quote:280684bc09]Je hebt geen ervaring dus: want de herrie heeft NIETS te maken met het type proc. Indien je een proc vraagt en koopt kan je daarna de winkel de schuld niet geven dat het misloopt. Dat soort toestanden maak ik dagelijks mee. Laat daarmee ook gezegd zijn dat het de schuld is van eigen ondeskundig geklooi. Mot je de gevolgen maar dragen. Iedereen denkt het tegenwoordig te weten en te kunnen, maar weinigen brengen het tot een goed einde.
Link naar reactie
[quote:898ecaf967]Je hebt geen ervaring dus: want de herrie heeft NIETS te maken met het type proc.[/quote:898ecaf967] Toch wel. Als je een boxed versie van Intel neemt of een AMD, weet ik wel van te voren welke van de 2 proc fabrikanten meer herrie zal veroorzaken met hun bijgeleverde koelers. :wink:
Link naar reactie
[quote:ca75980d6b="Alicante"][quote:ca75980d6b]mijn ervaring is dat de P4 bak stiller is dan een Athlon bak. [/quote:ca75980d6b]Je hebt geen ervaring dus: want de herrie heeft NIETS te maken met het type proc. [/quote:ca75980d6b] niet om het een of ander, maar daar zit jij toch even naast.. :wink: denk niet dat er voor niks dit; [url=http://www.tweakers.net/nieuws/27889]AMD verlaagt geluidsproductie boxed coolers[/url] bericht is uitgegeven.. over het algemeen was het onder de geinteresseerden al bekend dat de boxed coolers van AMD leuke herrieschoppers waren...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...