Ga naar inhoud

Keuze notebook


Aanbevolen berichten

Kwijl 6,5 mb/s. Mijn broer switcht nogal snel tussen dingen, dus eerst wilde hij eigenlijk een laptop die mee kon naar de universiteit, maar waar je toch wel goed mee kunt gamen. Ik was al de hele tijd wel een beetje bang dat een laptop hem erg tegen zou vallen en dan is het een dure grap van 1500 euro. Ook wist hij nog niet of er echt al goede aansluitingen e.d. waren. Dus op het laatst toch maar weer geswitched naar een desktop. Ik weet zelf genoeg van desktops af. Heb zelf ook mijn eigen samengesteld, dus dat moet wel lukken. Helaas wordt zijn pc wel beter dan die van mij :cry: . (Zou hij het merken als ik de videokaart verwissel? :wink: )
Link naar reactie
Ik heb net bij de office centre voor € 891 een IBM Thinkpad gekocht met een celeron 1700 mhz, dvd speler/cd brander en ati radeon 330 igp videokaart (met 16 mb ram). Dit geval bevalt me goed, hij weegt namelijk relatief weinig (2,7 kilo) en dat is handig als ik hem meesleep naar school.... De videokaart is niet super maar ik kan unreal tournament toch nog vloeiend spelen op 1024 x 768
Link naar reactie
Koop GEEN Dell!!!!!! Dell service sucks man!!! Een vriend van mij had een dell gekocht, hij had er twee batterijen bij gekregen. Eén van die batterijen was stuk, dus hij bestelde zich een nieuwe. Toen hij deze thuis kreeg (wat op zich al een dure grap was :s) zaten er cd's bij. Bios-updates. Ok z'n laptop was al een tijdje oud en als dell zelf er updates bijsteekt, ze weten ten slotte waarover het gaat denk je dan want je moet perfect opgeven welke laptop je hebt om een nieuwe batterij te kunnen verkrijgen. Hij installeert die bios-updates, en z'n laptop start niet meer op... Blijkt dat ze verkeerde bios updates meegegeven hebben, maar dat kon ie niet weten want op de cd stond niks over welke versie het ging of zo, maar nogmaals je verwacht dat ze weten waar ze mee bezig zijn. OK, nieuwe oplossing: op dellsite kijken, voor biossetup te dwnl maar staat er niet op. Dan stuurde hij een mailtje naar dell services, maar die weigerden hem deze setup door te sturen, weet ik veel waarom. Nu is z'n laptop binnen bij iemand die bij IBM werkt.... Dan weet je wel wat je aan dell hebt denk ik!!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...