Ga naar inhoud

MS 6701 mobo(Aldi) P4-2,66G


Aanbevolen berichten

Dit moederboard heeft in de bios geen mogelijkheid de temp van CPU en mobo te controleren. Als een braaf forumlezer weet ik dat je middels Sandra o.m. toch die temp kan uit lezen. Vlgs Sandra zijn de temperaturen van CPU en mobo resp 40 en 50 Celcius als er helemaal niets gebeurt, gaan we een beetje stressen dan komen we makkelijk aan de 55 en 60 graden. Het maakt niet uit of ik Sandra 2002Pro spi of MAX gebruik ,alles blijft rond die temperaturen schommelen.Nu had ik er een deskundige bij van de garantie gever die beweerde ,eea met behulp van een speciale MSI CD rom dat het mobo anex CPU geen voorzieningen hadden om temperaturen te meten en dus het onbegrijpelijk is dat Sandra ze wel geeft. Een mobo van 60 graden met vermoedelijk van die taiwanese elco`s ? Wordt ik in het ootje genomen?
Link naar reactie
Nee, ik vergis me beslist niet in de temperaturen, 60 Celcius mobo gestrest en vage willekeurige problemen. en de kast word aan de mobo kant dan ook aardig heet en niet op de hoogte van de processor maar zo`n vijf centimeter lager en dat over een breedte van circa 10 centimeter. Temp metingen gedaan met Sandra 2002 Pro en Sandra Max3. Open kast maakt niet veel verschil. CPU temp minimaal 10 Celcius lager ,alleen langdurig zwaar belast nadert de temperatuur op een graad of 5 na die van het mobo.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...