Ga naar inhoud

3 temperaturen


Aanbevolen berichten

is dit stressed of idle? als dit idle is, zal ik er iig nog een case fan inzetten of 2 :P . wat dat aux is, geen idee. zou logisch zijn als dat je case-fan zou zijn, maar heb ook geen case-fan aangesloten op het moederbord en bij mij geeft hij -0,5 aan,????? :-? maar 79 zou wel errug warm zijn :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:27a6f17c8a="zjarl"]is dit stressed of idle? als dit idle is, zal ik er iig nog een case fan inzetten of 2 :P . wat dat aux is, geen idee. zou logisch zijn als dat je case-fan zou zijn, maar heb ook geen case-fan aangesloten op het moederbord en bij mij geeft hij -0,5 aan,????? :-? maar 79 zou wel errug warm zijn :lol: :lol:[/quote:27a6f17c8a] Dit is gewoon idle, dient als server, maar voordat ik fans erbij ga zetten wil ik eerst weten wat die temp is, de beide andere zijn prima. Zit overigens 1 casefan 80x80 aan de achterkant.
Link naar reactie
[quote:a5cfc18f95="zjarl"]weet je of er een temp metertje zit op die case-fan, want als dit het geval is, werkt die gewoon niet goed. temps zijn verder wel goed ("Redelijk") maar een extra case-fannetje zal geen kwaad kunnen :wink:[/quote:a5cfc18f95] Ik zal hem morgen eens open maken. Er is overigens voorin weinig plek om een casefan te plaatsen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...