Ga naar inhoud

Antec Truecontrol voeding hier te koop? + vraag over voeding


Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Op me AMD zit een Alpha 8045. Die past dus niet, dus daar moet wat anders voor. Zo'n swifttech MCX4000 leek me ieg wel wat, maar nog even kijken wat het wordt. Er wordt wel een Intel stock koeler bijgeleverd, kan ik ook mooi eens zien of die het een beetje goed doet (schijnt van wel namelijk)
Link naar reactie
Ja, ik zou ook zeker waterkoeling overwegen, heb het zelf nu ook. Heb wel zelf een set samengesteld met een sterke pomp en een vga blok van dangerden. Mijn cpu is blok is van d tec (white water, zo'n 3-5 graden koeler dan een maze 3 :D ) en op de nb krijg ik een 80watt tec en d tec blok. Dit is om 240Mhz dc te halen :D
Link naar reactie
De tec heb ik er niet opgezet :P Iemand heeft mijn kaart gemod en diegene wil nu over naar intel en hij heeft me zijn mobo verkocht voor heel weinig. Hij had echter al een tec op de nb zitten en die heb ik er van hem bijgehad samen met het waterblok. Wil eerst me videokaart maar is testen met waterkoeling, als het goed is haalt hij 500-510Mhz op de core :D Met een tec kan ik de 520-530 wel halen :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...