Ga naar inhoud

[mobo] Abit NF7-S vs. Chaintech 7NJS Zenith


Aanbevolen berichten

om direct maar met de deur in huis te vallen. welke van de 2 kan ik het beste nemen als het om performance/overklokken/prijs/qualiteit gaat. over beide mobo's hoor ik veel goeds en ik sta dus in twijfel. en wat zijn zoal de extra's bij beide borden. dus wat wordt er zoal meegeleverd?
Link naar reactie
Het verschil qua prestatie in de verschillende merken nforce2 mobo's is op dit moment nog niet zo groot. Je zou met google eff kunnen zoeken voor revieuws van de verschillende modellen. Wat ik van de chaintec wel weet is dat er ontiegelijk vee; features bij zitten zoals rounded ide kabels etc. Maar hier op het forum zijn verschillende die goede overclock resultaten halen met de abit......Het zal aan je eigen smaak ligge dus :wink:
Link naar reactie
Het verschil is vooral dat de Abit een hele goede OC'er is (rev 2.0) en de Chaintech idd heel veel extra's meelevert maar ook daardoor erg duur is. Bij een Chaintech zitten oa rounded cables, een frontpannel en een FireWire kaart. Bij de Abit zit echter een SATA-->PATA converter. Welke je neemt is gewoon een persoonlijke keuze in principe.
Link naar reactie
rounded cables heb ik al en als het goed is zit er bij de abit een extra slotplaatje met firewire. (volgens alternate dan) dus ik ga denk ik dan toch maar voor de abi nf7-s iemand ook ervaring(en) met Challenge Computers in Oldeberkoop (friesland)? k wil daar eigenlijk bestellen omdat deze shop dingen kan leveren die alternate niet heeft. oa cpu koeler.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...