Ga naar inhoud

pc start opeens opnieuw op


Aanbevolen berichten

Ja, maar het is hoogst irritant omdat wij soms naar een antwoord zoeken dat gepost is en dat niet kunnen vinden omdat het in het andere topic staat of omdat posters nu ook twee topics moeten volgen om in de gaten te houden wat er allemaal gebeurt. Volgende keer als iemand voorstelt om in een ander forum te posten, zou ik een modje vragen om 'm daarnaar te verplaatsen. Krijgt de originele een mooi labeltje mee dat ie verplaatst is en kun je verder in een ander forum. Als er dan gepost wordt is dat zelfs nog in het origineel te volgen. Maar goed, je probleem lijkt opgelost, dus laten we deze maar doodbloeden.
Link naar reactie
[quote:5dfec456e6="Marcel de Reus"]wtf jij laat ons gewoon 2 pagina's lang crossposten? :evil:[/quote:5dfec456e6] :oops: :oops: Ik wist dat het niet goed kwam! [quote:5dfec456e6="Wim Sturkenboom"]Tja, dan had je het startartikel van dit topic even moeten lezen. :)[/quote:5dfec456e6] Dat is ook weer waar! [quote:5dfec456e6="mrdemon"] ...kon dr ook niets aan doen......[/quote:5dfec456e6] Jawel, gewoon niet naar me luisteren! :wink: [quote:5dfec456e6="Wim Sturkenboom"]Volgende keer als iemand voorstelt om in een ander forum te posten, zou ik een modje vragen om 'm daarnaar te verplaatsen.[/quote:5dfec456e6] Ah, zo moest het! Zal ik ook onthouden. [quote:5dfec456e6="mrdemon"]...als ZE in het ene topic zeggen je moet het hier plaatsen...[/quote:5dfec456e6] Ze? Ik ben het maar.......
Link naar reactie
[quote:88f35e39bc="Fr@ns"] [quote:88f35e39bc="Wim Sturkenboom"]Volgende keer als iemand voorstelt om in een ander forum te posten, zou ik een modje vragen om 'm daarnaar te verplaatsen.[/quote:88f35e39bc] Ah, zo moest het! Zal ik ook onthouden. [/quote:88f35e39bc] Niet jij maar topicstarter zou dat moeten aanvragen :D Lijkt me wel zo aardig en anders wordt het zo'n zooitje.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...