Ga naar inhoud

Waar koop ik een (zwarte) desktop zonder voeding?


Aanbevolen berichten

nou een andere oplossing is er denk ik niet, je kan doorzoeken wat je wilt, maar zo snel vind je er niet 1. ik zal gewoon een leuke zwarte desktop zoeken en dan de voeding erbij kopen die je wilt. [url=http://www5.alternate.nl/cgi-bin/go.pl?stop=1&c=AXQDESXHJA&main=/html/nodes_info/tqxh42.html]deze bijvoorbeeld[/url] is alleen wel vrij duur
Link naar reactie
[quote:528fc83c37="Biatch_Now"]Da's toch een zwarte kast zonder voeding?? Hebben we het over een speciaal model ofzo? Mis ik iets?? :-?[/quote:528fc83c37]jah je mist iets :P hij wil namelijk een desktop, toch? een desktop is namelijk niet zo'n tower, maar zo eentje waar je je beeldscherm bijvoorbeeld op kan zetten (zo'n verticale dus) tenminste dat is een desktop en volgens mij bedoeld hij dat ook. kijk maar naar "deze bijvoorbeeld" in een paar post terug van mij in dit topic
Link naar reactie
[quote:ff8a59dc29="Marcel de Reus"]Je kunt eens bij www.tweakshop.nl kijken[/quote:ff8a59dc29] :P :lol: :P Ze zijn gesloten tot 1 april 2003! Maar laat deze topic verder maar rusten, ik ga gewoon voor de standaard voeding en als die niet zo goed blijkt of te veel geluid maakt vervang ik hem alsnog door een zalman of zo. Maar iedereen bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...