Ga naar inhoud

Pc Doet Helemaal niks meer :(


Aanbevolen berichten

[quote:2c1281ce69="justenelfring"]ik wou dus vanmorgen mijn Pc aanzetten en m'n pc deed nix ging niet eens aan ofzo :-? weet iemand wat mijn Probleem is?????? (ik denk zelf dat de voeding kapot is)[/quote:2c1281ce69]dat is een van de mogelijk heden :lol: maar ja het is zondag dat is voor een pc ook een rustdag :wink:
Link naar reactie
Trek alle kabels uit je moederbord (behalve de kabel van je voeding naar je moederbord) en kijk of ie dan aangaat. Werkt 't nog niet verwijder dan steeds een pci-kaart en kijk of ie 't wel doet. Zo loop je alles af en merk je snel genoeg waar het probleem zit. Doet ie 't nog steeds niet aan 't eind probeer dan een andere voeding. Succes!
Link naar reactie
[quote:c5d9eafdfa="plextor"][quote:c5d9eafdfa="justenelfring"]ik wou dus vanmorgen mijn Pc aanzetten en m'n pc deed nix ging niet eens aan ofzo :-? weet iemand wat mijn Probleem is?????? (ik denk zelf dat de voeding kapot is)[/quote:c5d9eafdfa]dat is een van de mogelijk heden :lol: maar ja het is zondag dat is voor een pc ook een rustdag :wink:[/quote:c5d9eafdfa] lol :D Er kan van alles dood zijn gegaan. Gaat er helemaal niets meer aan, je ziet dus ook geen fan of lampje aangaan? Trek even je voedingskabel uit je PC en stop hem er weer in, dat wil soms ook wel helpen. Als er totaal niets reageert is waarschijnlijk het moederbord of de voeding dood, met een kapot mobo gaat de voeding namelijk niet meer aan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...