Ga naar inhoud

80GB op 'oud' PIII board?


Aanbevolen berichten

Ik wil graag mijn PIII 866 Mhz upgraden met een 80GB schijf. Toen ik het ding wilde aanschaffen werd mij verteld dat dit waarschijnlijk te groot is voor dat board en dat ik dan of een kleinere schijf of een aparte controler moest kopen. Mijn Board is MSI MS-6323 Ver.2, waarover ik alle soorten info kan vinden behalve hoeveel GB dit ondersteunt. Iemand die kan helpen? BVD Nouker
Link naar reactie
Volgens mij valt dat 'risico' voor jou wel mee. Er ligt een kritische grens bij 32GB en bij 128 GB. Het lijkt me sterk dat een relatief 'jong' systeem als dat van jou over de eerste grens struikeld. Daarnaast, mocht het niet lukken met alleen die schijf, dan rest je alleen een los kaartje te kopen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:553c1b46fd="Nouker"]Blijkt maar weer dat de gemiddelde verkoper weer te weinig weet. Die zeiden nl allen dat 80GB echt een probleem zou worden. Maar intussen heb ik de boel gekocht en geinstalleerd en werkt als een zonnetje op de volle 80 zoals jullie zeiden. Dank! Nouker[/quote:553c1b46fd]En dit bewijst maar weer dat wat betreft die kennis van zaken het geen barst uitmaakt waar je een nieuwe PC koopt, zelfs als dit, als hij voordelig is, een kruidenier is. Als je zelf niet voldoende kennis van zaken denkt te hebben, neem dan een kennis mee of raadpleeg die van te voren, die dat wel heeft. Jan de Boer
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...