Ga naar inhoud

toetsenbord weg


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleemgevalletje van een vriend. Een Gigabyte GA 6WMM7 rev 2.0 Hij komt in de post maar blijft dan hangen. Heel af en toe komt hij bij win 98 maar komt niet verder dan opstartscherm. Ik wil naar de CMOS setup. Dat lukt maar dan ben ik mijn toetsenbord kwijt... Wie weet raad met dit gevalletje.
Link naar reactie
[quote:7ea481abb7="Bosje"]ander toetsenbord proberen . Als dat niet helpt, doe dan een bios discharge, misschien is ie in de war.[/quote:7ea481abb7] Ik heb zo snel geen ander (simpel) bord met PS2 hier. Wel enkele met een oud stekkerformaat. Het is nog steeds vreemd. Op een ander machientje loopt het betreffende standaard-bord gewoon goed. Ook tijdens de POST komt hij met de boodschap dat hij de muis en het toetsenbord ziet. Dan loopt hij vast en laat een heel lange rij met getallen zien. Ik heb al enkele malen een bios-discharge gedaan, zowel via hardwarematige jumper alsook door batterij enkele uren te verwijderen. Mag allemaal niet baten. De A-drive ziet hij bij de POST overigens ook niet. De cd-rom en dvd wel. Ik zal eens kijken of ik van cd rom kan booten. Iemand nog andere suggesties?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...