Ga naar inhoud

IBM VIA-moederbord Savage-4 Diamond multi media kaart


Aanbevolen berichten

Ik heb een IBM pentium 3 komputer. Voor zover ik het kan zien met een Diamond multi mediakaart met Savage4 driver. Het geluid is volgens mij op het VIA moederbord geintregreerd. Deze komputer heb ik opnieuw geinstalleerd met de Savage4 driver. Beeldscherm doet het prachtig, maar het geluid krijg ik maar niet aan de praat. Bij apparaat beheer staat PCI multimedia audio Device en PCI universal sereal bus onder het vraagteken. Wil ik een spel spelen dan geeft hij ook aan dat er geen geluidskaart is geinstalleerd. Wie kan mij alsjeblieft helpen (ik weet niet zeker of dit in de forum of van geluid moet) Alvast bedankt :evil:
Link naar reactie
Ik heb inmiddels gevraagd of hij de andere wil sluiten. Doen we dus niet weer :oops: Ik heb nog niet de juiste gegevens voor de via kaart, ga dus nog verder opzoek op deze site. Ik krijg nu elke keer de melding dat de audio in de BIOS geaktiveerd moet worden, maar daar staat het goed vermeld.
Link naar reactie
[quote:47c6b06736="Dunja"]Volgens mij wel, dus ik weet even niet meer wat ik moet doen[/quote:47c6b06736]Nou, zoals ik ook al in de andere post gezet had, welk merk en type moederbord heb je dan?? Dan kunnen we mischien wat meer melden?? Misschien dat er iets te vinden is in de FAQ van de moederborden-fabrikant? Greetz!!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...