Ga naar inhoud

AXP toch te heet?


Aanbevolen berichten

Nadat het warme weer mij noodzaakte om 2 casefans in te bouwen, heb ik toch nog een vraagje. Mijn AXP 2000+(pal) is nu idle 50 graden en stressed 62 graden. Casetemp idle 23 graden en stressed 27 graden. Wordt de CPU toch nog te heet? Kan ik beter wat koelpasta gaan smeren? Oh ja, CPU cooler loopt op 7 volt gezien de geluidsproductie.
Link naar reactie
die thermal pads zijn meestal niet echt super te noemen... soms isoleren ze de warmte meer dan dat ze die doorgeven aan je heatsink. zou de cooler er gewoon even afhalen, en er een beetje goeie koelpasta ( Artic silver III) tussen doen. hij is nu nog wel redelijk te noemen, maar wel tegen de grens aan vindt ik... nu kan het nog wel, maar zie van de zomer maar eens als het 30 graden is :wink:
Link naar reactie
ach, ik heb een beetje hetzelfde probleem. Heb een duur swiftech blok met een redelijk stille YS-tech fan erop, alleen wordt ie helaas te heet als het warm is buiten en bovendien zou ik de fan graag nog stiller op 7V hebben. Ga ook niet moeilijk lopen doen, over 2 weken zet ik er gewoon een 2000+ Tbred in en verkoop ik deze, verwacht er nog iets van 30 euro voor te krijgen (unlocked). Betaal dus maar 30 euro voor de nieuwe proc, bijna net zoveel als AS3 ;) Moet je BTW nagaan, heb er dacht ik bijna 400 euro voor betaald inclusief unlocken, één jaar terug :(
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...