Ga naar inhoud

zanussi ze16


Tom-16

Aanbevolen berichten

Lampjes van het programma brander maar er staat geen programma op de lampjes rechts. Het maakt niet uit op welke knop ik druk de wasmachine geeft een piep signaal. Er knipperen geen lampjes en de machine heeft hiervoor nog gedraaid er is niks aan de opstelling veranderd staat al 4 jaar zo ik heb al 1,5 uur de stekker eruit gehad maar ook dit mocht niet baten. Hoop dat er iemand mij kan helpen alvast bedankt.
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • 3 jaren later...
  • 2 jaren later...
Wij hebben een zanussi wasmachine ZE16. Twee dagen terug is hij er mee opgehouden. Hij pompt nu alleen nog maar water de eerste twee minuten en daarna doet hij helemaal niks meer. Door hem op centrifugeren te zetten pompt hij het water weer weg en dat is alles wat hij doet. We hebben de start/pauze en de annuleer knop ingedrukt en dan gaan eerst bij beide knopjes twee keer een groen lampje knipperen en daarna drie keer groen bij het annuleer knopje. Ik hoop heel erg dat iemand een idee heeft wat dit zou kunnen zijn en of we hier wat aan zouden kunnen doen alvast bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
Hoop ten zeerste dan iemand dit nog leest: Wij hebben sinds gisteren ook een probleem met onze Zanussi ZE16. Geeft foutmelding dmv knipperen lampje Einde: 2x aan en uit. Schijnt een storing te zijn mbt waterafvoer, dit klopt: er blijft een laag water staan de de machine. Water via noodafvoer weg laten lopen, hebben het schoepenrad van de pomp losgedraaid en daar zaten inderdaad 2 muntjes in. Vervolgens alles weer teruggeplaatst, maar het probleem lijkt niet verholpen. De machine geeft dezelfde foutmelding indien er weer een wasprogramma wordt gestart. Iemand enig idee hoe nu verder? Alvast bedankt en met vriendelijke groet, Erik de Jong
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...