Ga naar inhoud

prbleem met WD1200 JB en systeemcache


Aanbevolen berichten

Hi, Elke keer als ik de systeemcache inschakel krijg ik problemen met norton antivirus 2003 en het gebruik van internet (via ADSL). Okk de optie systeem herstellen werkt dan niet meer. Toen ik Windows XP HE had geïnstallerd op mijn oude schijf (maxtor 20 GB), heb ik deze problemen nooit gehad. Ik kan dus de systeem cache gewoon inschakelen. Maar nu met de nieuwe schijf kan ik de systeemcache niet meer inschakelen zonder problemen te krijgen. Kan ik de systeemcache niet inschakelen met de WD 1200JB of is er oplossing voor dit probleem? Levert het inschakelen van systeemcache bij normaal gebruik eigenlijk wel betere prestaties van je systeem. Bedankt
Link naar reactie
Ik heb een dergelijke probleem met mijn WD800JB... :cry: Er is naar mijn weten geen oplossing voor...misschien SP2 dat binnenkort uitkomt? Bij mij kreeg op een gegeven moment zelfs nare blauwe schermen vóór het opstarten van WinXP...Maar ik zou me er niet zo druk om maken...het performance-verschil is echt niet zo heel groot en er zijn legio andere kleine tweaks voor WinXP 8)
Link naar reactie
En had je die videokaart ook al toen je geen problemen had met WinXP en systeemcache inschakelen? Ik heb namelijk dezelfde videokaart als jij (weliswaar van Club3d). Het is namelijk een bekende bug in de Catalyst Drivers. Lees [url=http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=a0db9e021f0dffbe57afb6a43675c54a&threadid=33683515&highlight=system+cache]deze[/url] post uit het rage3d forum maar eens. De oplossing hiervoor staat er ook in: 1) gebruik de tweak gewoon niet. 2) gebruik de fix van [url=www.tweakhound.com]tweakhound[/url]: Here is the fix. After applying the regedit file and BEFORE rebooting. Navigate to the following: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management Change the SystemPages value (hex) to 0xffffffff (you just have to type 8, f 's) Beide mogelijkheden moeten ten alle tijde worden gevolgd door een mailtje naar http://apps.ati.com/driverfeedback/ 8) (misschien is dit iets voor RedDragons FAQ trouwens)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...