Ga naar inhoud

Hebben we hier te maken met spoken, of is ie stuk?


Aanbevolen berichten

Oke, ik zal het hele verhaal maar eens uitleggen. Ik heb laatst weer voor een maar van me een pc in elkaar geschroefd. Alles goed, alleen belt ie me net op met het verhaal dat hij een lamp uit had gezet die op dezelfde stekkerdoos zat., en dat toen het beeldscherm een klikte en vervolgend de muis over het hele beeldscherm ging rondzwerven. Vervolgens zet hij hem uit, doet de stekker eruit en na een tijdje er weer in. Hij zet hem weer aan. Alles goed, maar als hij wil afsluiten gaat hij al uit net voordat hij op het afsluiten icoontje drukt. Vervolgens zet hij hem weer aan, en hij krijgt een blauw error scherm met daarin de tekst dat er geen hardware gevonden kon worden. Maar daarna start ie toch goed op. De specs. : AMD 2600+ Asus A7N8X 2x256Ddram PC2700 van Twinmos GeForce 4 MX440 64 Ddram 350Watt voeding. Vervolgens nog even de temps. : Pocessor = 50Graden Kast = 39 graden en dit allemaal in Idle mode. Ik weet dat er laatst ook iemand met problemen had met een kast die 40 graden werd, maar diit soort vage verschijnselen lijken mij een ander probleem. Dus heeft iemand suggesties?
Link naar reactie
Kortsluiting gehad? PC's zijn niet geaard. Mogelijk heeft de boel een (kleine) optater gehad. Tenzij er nog andere lezers een beter suggestie hebben zou ik de boel eens volledig herinstallen om te zien of de software/bios niet gewoon geklutst is. Bios flashen is dan mogelijk ook nodig, maar begin eens met herinstall.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...