Ga naar inhoud

pc loop vast !


Aanbevolen berichten

Je zegt het zelf, je komt 25% aan mhz-en te kort. Daarbij zijn de minimale systeemeisen nooit represetatief, dan loopt het spel echt niet lekker. Daarbij is het nog een celeron die geen cash (hoe schrijf je dat) geheugen heeft en dus ver onderdoet voor een P III 300mhz. Het gaat dus hoe dan ook niet lukken. Scenic20 Ooit wel eens W2000 op een P I133 gedraaid met 32mb? Als je hem aan de gang krijgt heb je ongeveer het zelfde effect.
Link naar reactie
Ik heb deze discussie even gevolgd en denk niet dat het ligt aan de minimale systeemeisen. De TS heeft alleen een te (?) langzame processor. Ten gevolge daarvan mag een spel niet vastlopen. Het is misschien niet vooruit te branden, maar verder ... Een oplossing kan ik helaas niet geven :(
Link naar reactie
[quote:908f5cb728]heb je minimaal 400 mhz nodig 8 mb videokaart 128 mb Ram [/quote:908f5cb728] Heb het ff opgezocht Het is dus> PentiumIII of AMD 800mhz 32mb minimum, 64 recommend 256mb ram, liefst meer En uit ervaring weet ik dat ie dan nog schokt. Dat ie vastloopt, is omdat ie zo traag loopt, dat het lijkt dat ie vast is gelopen. :wink:
Link naar reactie
[quote:a51d51b353="justenelfring"]warcraft 3 heb je minimaal 400 mhz nodig 8 mb videokaart 128 mb Ram [/quote:a51d51b353] ik heb hier de systeemeissen op het doosje staan en deze opgave klopt hoor The Avenger. Het lijkt dus een ander probleem te zijn, loopt hij alleen met WC3 vast, of ook met ander games?
Link naar reactie
:evil: $#@!^ ChrisTuner. Maar jah, ik hecht niet zoveel waarde aan die vereisten. In de gouwe ouwe tijd hadden wij een Pentium 200. Ik dus een spel halen, wat minimum een P75 nodig had. De rest zat ook boven de vereisten. Maar het spel draaide voor geen meter. Dat was echt een traumatische ervaring :roll: Sindsdien word ik een beetje achterdochtig als ik die "vereisten" lees. Verder heeft ie een Celeron en dat maakt qua performance ook nog verschil met een Pentium.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...