Ga naar inhoud

Vcore omlaag.


Aanbevolen berichten

Ik heb dus een paar dagen een nieuw moederbord. (A7NX8) Nou heb ik tijdelijk een kleine kast, dus de temparatuur schiet omhoog. Maar de Vcore staat op 1.77 Dat wil ik terugbrengen naar 1.70 Hoe moet ik hem onderklokken? Ik heb hier al eens een topic over ghad maar toen liep m'n core op 1.80 (wel beetje té)
Link naar reactie
Juist, Vcore verlagen helpt wel. Nou zou je in principe een Xp2000+ (bed of pallie, weet niet welke ik heb) kunnen verlagen naar zo'n 1.65 scheelt heel wat. Maar dan moet je hem eerst unlocken las ik op GoT. En dan zou het kunnen. Maar als ik dan ook Bios moet flashen dan laat ik het maar zitten want daar heb ik geen zin in. :wink:
Link naar reactie
Als je een Tb'tje hebt, hoef je niets te unlocken. Dan zou je de vcore op dat boardje vanaf 1,5V (dat kon iig bij de Epox 8RDA+ & Abit NF7-S) in kunnen stellen. De vraag is alleen of je proc dan stabiel blijft. Vooral de Pally's hebben een hoge Vcore nodig. Ik heb hier wel een TB liggen die standaard op 1,5V loopt. Als ik die aan de WC hang wordt ie 27 graden. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...