Ga naar inhoud

pc maakt verschillende touren


Aanbevolen berichten

Misschien is het handiger, als je eens iets meer vertelde over de config van je pc. Ik neem aan dat je heb hebt over het toerental die je fan's maken, maar verder zou je da vraag nog wat toe kunnen lichten. Normaal draaien je fan's een vast aantal toeren, die voldoende moeten zijn om de boel te koelen. Wisseling van toerental zou kunnen duiden op instabiliteit van de fan's of je voeding.(dus zorgwekkend) Het zou ook kunnen zijn, dat je toerental afhankelijk is van de temps. Maar over dat laatste, denk ik dat er op dit forum wel mensen zijn, die dit beter weten. Daarom!!!!! Geef meer info, in je eigen belang.
Link naar reactie
verschilende "touren". Fout gespeld, en dan nog. Naturlijk draait een kleine fan sneller dan een grote fan. dat is omdat de kleine fan dezelfde lucht moet verplaatsen en dan sneller moet draaien om dat te kunnen bereiken. Als je Pc sneller draait zul je wel een voeding hebben die warmte gestuurd is. En ja, het is weer mooi weer dus zal ie sneller draaien.
Link naar reactie
Hoihoi Weet al wat 't is 'T is 't vennetje van een kaart waar m'n monitor (TFT) op aangesloten staat. ookal heb ik m'n zijkap eraf gehaald blijft 'ie verschillende "toeren"(sorry voor de typ fout ;) ) maken alleen als ik 'm aan 't begin van de dag opstart doet 'ie 't normaal Kan dit kwaad en hoe kan ik dit verhelpen?
Link naar reactie
[quote:0b48ecddff="wilco_oranje"]je videokaart denk ik dus. ik zou ff voor de zekerheid navragen maar ik zou hem denk ik wel vervangen voordat hij er meej stopt want das denk ik niet echt goed voor je GPU[/quote:0b48ecddff] Ja inderdaad video kaart Maar heel die computer is of net maar volgens mij nog geen jaar oud is dit garantie?
Link naar reactie
[quote:c8bb492993="wilco_oranje"]heb je een zelfbouw of een compleet systeem? als het een compleet systeem is dan zou ik hem wegbrengen en anders dan klik je de videokaart er uit en dan ga je er meej naar de computerzaak.[/quote:c8bb492993] Heb 'm in oktober compleet gekocht in Franeker(Friesland ) ik kom zelf uit de omg. Rotterdam Heb die zaak al gemaild Maar thanx !
Link naar reactie
[quote:f741a5b9cb="pijman"][quote:f741a5b9cb="wilco_oranje"]heb je een zelfbouw of een compleet systeem? als het een compleet systeem is dan zou ik hem wegbrengen en anders dan klik je de videokaart er uit en dan ga je er meej naar de computerzaak.[/quote:f741a5b9cb] Heb 'm in oktober compleet gekocht in Franeker(Friesland ) ik kom zelf uit de omg. Rotterdam Heb die zaak al gemaild Maar kan elk willekeurig computerzaak 'm checken dan? Maar thanx ![/quote:f741a5b9cb]
Link naar reactie
Ligt eraan of dat fannetje een temp sensor heeft en dus een variabel toerental behoort te hebben. Ik ken zelf geen kaarten die dit hebben, maar je weet maar nooit. Anders valt het onder de garantie en kun je hem laten vervangen. Je kunt zelf ook eerst even proberen het asje te smeren.
Link naar reactie
[quote:a7f0f401ec="Marcel de Reus"]Ligt eraan of dat fannetje een temp sensor heeft en dus een variabel toerental behoort te hebben. Ik ken zelf geen kaarten die dit hebben, maar je weet maar nooit. Anders valt het onder de garantie en kun je hem laten vervangen. Je kunt zelf ook eerst even proberen het asje te smeren.[/quote:a7f0f401ec] Hahahha thanx heb 'm voorzichtig met een watte staafje schoongemaakt en klaar is kees ! Bedankt mensen !
Link naar reactie
ik kan bij mijn ti het fannetje van de cooler los schroeven. dan zou je er een druppeltje olie in kunnen kieperen. of ff contact opnemen met je computerboer waar je hem heb gehaald want hij was dacht ik best wel nieuw toch? want je kan ook gewoon pecht hebben dat jij een KL*TE fannetje er op heb zitten. suc6 er mee
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...