Ga naar inhoud

Aankoop Laptop


Aanbevolen berichten

Goedendag allemaal, Ik ben zeer binnenkort van plan om een laptop aan te schaffen (pc-privé). Nou heb ik een paar vraagjes over de laptop. Ik ben het een en ander aan het bekijken, en nou vallen mij toch wel een aantal dingen op. Onder andere de prijsverschillen. Waar moet je nou echt op letten bij een laptop? Ik wil namelijk goed erop kunnen werken m.b.t. spellen, office, internet, en wat grafische dingen zoals macromedia applicaties. Maar door een extra beeldscherm en muis en toetsenbord aan te sluiten moet het wel mogelijk zijn om goed een spel te kunnen spelen! Zoals UT2003 bijvoorbeeld. Nou is aanstaande woensdag een speciale aanbieding. Het gaat om een Medion laptop. Het heeft de volgende specs: (Is dit een aanrader?) -Intel 2.6 Ghz met 512kb second level cache -15" TFT XGA -Wireless LAN 802.11b -nVidia GeforceFX GO 5200 64mb (directx9) + tv-out -Geïntegreerde flashgeheugenkaartlezer -64mb usb geheugenpen -512mb DDR Ram pc333 -6 Kanaals audio -24x combo drive (DVD8x/CD-RW24x) -40GB HD -Fast ethernet LAN -Modem 56k -FireWire IEEE 1394 -4 x USB2.0 -Li-Ion accu -Workssuite 2003 -Windows XP Home SP1 -inclusief draagtas -Medion Power Cinema etc Ik krijg namelijk het idee dat dit wel een laptop is die voor mijn doeleinden geschikt is. Kan dat kloppen? Of zie ik iets over het hoofd? Owja: Prijs: 1500 euro... Nieuw. M.V.G. Arthur
Link naar reactie
Donderdag is er een soortgelijke aanbieding bij de Lidl. Dat is een ge-update versie van mijn laptop (Targa Visionary XP) waar ik heel tevreden mee ben. De specs zijn ongeveer vergelijkbaar (vercshillen die elkaar weer opheffen) en deze Medion ziet er ook heel smakelijk uit.
Link naar reactie
[quote:1a5627d600="Marcel de Reus"]Donderdag is er een soortgelijke aanbieding bij de Lidl. Dat is een ge-update versie van mijn laptop (Targa Visionary XP) waar ik heel tevreden mee ben. De specs zijn ongeveer vergelijkbaar (vercshillen die elkaar weer opheffen) en deze Medion ziet er ook heel smakelijk uit.[/quote:1a5627d600] het is gewoon weer een target, ik heb m vanmiddag gehaald. peter
Link naar reactie
Target? Ik neem aan dat je Targa bedoeld? Het is een Targa Visionary XP alleen met een grotere schijf en een snellere proc (ik heb nog 2200+ en 40GB). Ze updaten hem telkens een beetje, ik ken iemand die de Duitse eerste variant heeft en die heeft nog een 2000+ en een ander kleurtje :)
Link naar reactie
[quote:839c16f8d5="jackdegek"][quote:839c16f8d5="Jaap H"]echter voor meer geld koop je iets mooiers.[/quote:839c16f8d5] Jarenlang onderzoek heeft aangetoond dat deze stelling in zijn algemeenheid juist is... :P[/quote:839c16f8d5] Off-topic, is dat 'forumvervuiling' of toch ludiek.
Link naar reactie
Ok, dat was weer lachen. Dat zijn dus 3 overbodige posts van Jaap H, 1 van Jackdegek, eentje van Marcel en eentje van mij. Nu weer ontopic> Lekker die laptop halen, met Medion heb ik nog nooit problemen gehad en ik heb best wat van die pc gezien. :wink: En de specs zijn klasse. Je kunt weer een tijdje vooruit met dat ding.
Link naar reactie
[quote:76012f7ad5="Marcel de Reus"]De Targa was toch 1449 dit keer? Bovendien zit er een radeon 9000 in dus lijkt me juist een betere prijs/kwaliteitsverhouding :roll:[/quote:76012f7ad5] Inderdaad 1449 Euro 15 Inch scherm Firewire 2x usb 2.o dvd-rom+cdrw combo 512 Mbram Amd 2400 + Mobile radeon 9000 60 GB hd Realtek soundsystem Lan 10/100 Mb Modem 56k verder usbstick 32 mb pcmcia kaarten voor alle gheugenkaartjes van mp3 en fototoestellen 6000 mAhr accu (ik kan er dik 4 uur op werken) spatwaterdicht toetsenbord touchpad muisbediening notebooktas 3 jaar pick up and return garantie recovery op hd en op cd's software Win Xp Startoffice Pinnacle 8.5 Se Nero burningrom en verder nog allemaal leuks wat ik nog ontdekken moet. Peter
Link naar reactie
Pinnacle 8.0 denk ik? Ik ben de software nu allemaal aan het verkopen, want die gebruik ik toch niet. Ik doe echter veel korter met mijn accu, waarschijnlijk omdat Powernow niet werkt onder GNU/Linux. Moet ik dan nog maar eens naar kijken. Bij mij zat er dus een 2200+, 40GB HD in en geen usbstick bij. En ipv StarOffice M$ Office Suite helaas :evil: (inmiddels verkocht voor 50 euro :) )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...