Ga naar inhoud

electrolux EWF 14370 W


Hans-35

Aanbevolen berichten

Mijn machine ook de EWF 14370 gaf aan E41. Zou dus ook iets moeten zijn met deurslot.. Echter met aanzetten machine vergrendelde deur gewoon. Dus ik was van mening dat dit niet het probleem kon zijn. Afpompen en spoelen deed het wel. Maar als de motor de trommel moest gaan draaien deed de machine verder niets meer. Ik heb de koolborstels van de motor bekeken en deze waren minimaal nog. Deze vervangen en de machine is weer 100%. . Ze zijn heel makkelijk te demonteren. Machine op zijn zij leggen en dan kunnen de koolborstels die met twee schroefjes vast zitten worden gedemonteerd. Wel even stukje papier in de gaten naar de spoel stoppen om te voorkomen dat de schroefje erin vallen. Op homepart.nl zijn nieuwe voor ca 27 euro incl. Verzendkosten makkelijk te bestellen. Hoop voor je dat bij jou dit ook ermee is opgelost.. Suc6. Gr. Evert
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Goedendag, deze wasmachine, stopt bij bepaalde (?) wasprograma(s), niet op 000, maar op 001. Als ik hem dan maar uitzet, gaat hij na een aantal minuten toch niet open. Geef ik een klap op de deur dan opent hij daarna wel. Ook als ik na de stand, 001 weer gaat centrifugeren, stopt hij wel op 000, en gaat dan wel gewoon open. Heeft iemand nog suggesties? Vast bedankt.
Link naar reactie
Ik verdenk dan de deurvergrendeling zelf. Druk tijdens het draaien van de machine de toetsen Sart/Pauze en Extra Spoelen eens samen in en houd ze ingedrukt. Krijg je nu een foutcode op het display? Gaan er lampjes knipperen? Welke en in wel kleur patroon. LET OP: er zijn meerdere varianten van deze machine waarbij de deurvergrendelingen niet het zelfde zijn. Geef dus ook het lange 91 nummer uit de deurrand ook even door.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Onze elektrolux EWF 14370W gaat sinds kort enorm tekeer en het lijkt of de betonnen omranding van de trommel tegen de behuizing aan slaat. ik heb de achterzijde geopend maar de veren en schokdemping zijn nog prima in tact. wie kan mij vertellen wat dit kan zijn?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...