Ga naar inhoud

Graag jullie reactie op dit systeem...


Aanbevolen berichten

Een Radeon 9500 en een P4 2.6Ghz slurpen aardig wat stroom net als die HDD's. Ik zeg niet dat een 350W niet gaat, maar als je gewoon op safe wilt spelen en eventueel later nog wilt kunnen upgraden zou ik gewoon voor een goede 400W voeding gaan. Was BTW altijd redelijk positief over HP, omdat ze opensource GNU/Linux drivers produceren, maar ik las nu iets in de C't wat mijn mening heeft doen keren. HP houdt zichzelf het recht voor de printer via internet allerlei informatie naar HP te laten sturen, dit is opgenomen in de licentie van de Windows software. Dat heet IMHO gewoon spyware en dat hoort niet bij een printer, al heb ik er dan geeneens last van (alleen de Windows software kent het) komt er bij mij geen HP printer mijn huis meer in. Heb zelf een Epson Stylus Photo 810 en ben er erg tevreden over BTW. Zeer goede afdrukkwaliteit, niet te luidruchtig en een gemiddelde snelheid.
Link naar reactie
En hij heeft nog een paar broertjes. er is ook een ANter True power 330watt, 430watt, 480watt en 550watt. Ik heb zelf de 480watt en die is behoorlijk stil (zalman 400watt is stiller, deze heb ik ook getest). ik zou voor de Antec Truepower 430watt gaan. geeft je wat extra speel ruimte. 330 of 380 kan best voldoende wezen maar extra is mooi meegenomen.
Link naar reactie
Is het niet veel verstandiger om in plaats van Third Brand een echt merk geheugen te nemen, bijvoorbeeld Kingston HyperX of Corsair. Ik weet niet of je moederbord dual-DDR ondersteund, maar dat zou ook nog een optie zijn. Verder een mooi systeem! P.S. is de Club3D kaart wel leverbaar? ik had namelijk grote problemen bij het verkrijgen van mijn Sapphire Radeon 9500Pro. P.P.S. de Pro versie is veel sneller voor niet veel meer geld!
Link naar reactie
De Club-3d Radeon 9500 128mb (non-pro) is gewoon leverbaar. de PRO is juist diegene welke lastig te verkrijgen is. Het voordeel van de Radeon 9500 128mb non-pro is dat hij dmv een software modificatie is om te toveren naar een Radeon 9700 (dus met 8 pipelines en 256bits data bus) en vervolgens is over te klokken tot voorbij de waardes van een Radeon9700 pro. goed voorbeeld is de kaart van Diniz hier op dit forum. Let op!: er is geen Garantie dat het bij elke Radeon 9500 128mb non-pro gaat lukken.! Met een Radoen 9500 128mb PRO kan het niet! (heb ik begrepen)
Link naar reactie
Volgens mij maakt Canon op dit moment de mooiste en beste printers. (ben het type nr ff kwijt) En RD, dat verhaal gaat toch niet meer op? dat modden. De kaart heeft toch een nieuwe\andere pcb gekregen en is daarom niet meer te modden? (dacht het een keer gelezen te hebben) Mocht ik fout zitten, is het toch ook nog zo dat het bij lang niet alle kaarten lukt en dat de helft last krijgt van dat schaakbord beeld ?
Link naar reactie
[quote:8aeeea29da="breeakker"]Ondertussen heb ik mijn oog laten vallen op de volgende behuizing: Case ATX SOHO Antec Plus 1000AMG No PSU Nu nog een goede voeding dan....????[/quote:8aeeea29da] Da's beter, want ik wou je net gaan aanraden om een andere case te nemen ipv die aopen. Ik heb zelf ook die big tower (behoorlijk lang al), maar ik wil er zo snel mogelijk vanaf. Nadelen: Klotevoeding, maar die is vorig jaar al vervangen door een enermax. Weinig ruimte voor casefans, waardoor ik de temp in de kast iets aan de hoge kant vind. Wel zonde van m'n casemod als ik 'm wegdoe, maar je moet er wat voor over hebben :)
Link naar reactie
[quote:f4b256a50c="hjs"] En RD, dat verhaal gaat toch niet meer op? dat modden. De kaart heeft toch een nieuwe\andere pcb gekregen en is daarom niet meer te modden? (dacht het een keer gelezen te hebben) Mocht ik fout zitten, is het toch ook nog zo dat het bij lang niet alle kaarten lukt en dat de helft last krijgt van dat schaakbord beeld ?[/quote:f4b256a50c] Dat PCB verhaal vertelde Slashhead . echter ik weet van betrouwbare bronnen dat het met Club-3d kaartjes nog steeds werkt. dat het niet altijd lukt heb ik ook in mijn post opgemerkt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...