Ga naar inhoud

PcPrive project tpg post!


Aanbevolen berichten

Eindelijk is het dan zover voor de medewerkers van tpg post. Via Fujitsu-Siemens kunnen we verschillende systemen aanschaffen. Dit is het beste aangeboden model: Pentium 4 3GHz Ht Mobo i865pe 800MHz fsb ieee1394 (sata?) 2x 120 GB (sata?) 512 MB DDR400 (dual) radeon 9800 SB Audigy 2 Platinum 16x48 dvd 4x dvd+r creative inspire 6.1 6700 19" voor ongeveer 2200 euro Niet zozeer erg goedkoop, maar wel van je brutoloon (0.63x2200=1400) Mooi systeem? of niet de moeite waard als de levering nog wel 3 maanden kan duren?
Link naar reactie
Voor 1400 euro is het een erg mooi systeem, al is het wat weinig info. Om het goed te kunnen beoordelen heb je ook de merknamen van de onderdelen nodig. Als de levering nog 3 maanden kan duren, dan denk ik dat je nog op safe speelt mits de merken goed zijn. Als je dit systeem over 3 maanden zou bouwen denk ik niet dat je al onder de 1400 euro zit, bovendien krijg je er nu waarschijnlijk ook software bij en heb je een garantiepakket.
Link naar reactie
[quote:eaa9e09f95="The_Dude"]Eindelijk is het dan zover voor de medewerkers van tpg post. Via Fujitsu-Siemens kunnen we verschillende systemen aanschaffen. Dit is het beste aangeboden model: Pentium 4 3GHz Ht Mobo i865pe 800MHz fsb ieee1394 (sata?) 2x 120 GB (sata?) 512 MB DDR400 (dual) radeon 9800 SB Audigy 2 Platinum 16x48 dvd 4x dvd+r creative inspire 6.1 6700 19" voor ongeveer 2200 euro Niet zozeer erg goedkoop, maar wel van je brutoloon (0.63x2200=1400) Mooi systeem? of niet de moeite waard als de levering nog wel 3 maanden kan duren?[/quote:eaa9e09f95] Ik werk dus ook bij TPG en zover ik weet is pas aan het einde van de maand bekend welke specs de pc zal hebben,en ook de prijs.Het is natuurlijk niet zo dat wij van TPG het volle pond zouden moeten betalen daar er ong 100.000 mensen alleen al in nederland werken.Zou ons bedrijf niet een betere korting hebben bedongen??Er is nl al een keer een pc prive project geweest,alleen was dat niet echt geschikt voor de postbode/chauffeurs (schaal 2 en 3).Ik weet nog dat een planner(ik werkte toen nog bij EMS) een pc voor 800 gulden kon bestellen.Ik ben echt benieuwd,als ie wat goedkoper is dan het bedrag wat jij zegt dan doe ik het wel,anders w8 ik nog even,het gaat de laatste tijd nl wel heel erg snel met de ontwikkeling.
Link naar reactie
Ik heb het project van mijn moeder ook bekeken en ik moet zeggen dat het er aantrekkelijk uit ziet. Persoonlijk zou ik liever zelf een systeem samenstellen, maar voor de meeste mensen is dit een mooi aanbod. Ik heb gekeken naar de laptop en deze kost via het pc prive plan 1460 EUR, maar in de winkel kost hij 1999 EUR. Daarnaast komt dan ook nog eens het belastingvoordeel. NIet verkeerd zou ik zeggen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...