Ga naar inhoud

Achterhalen van Moederbord


Aanbevolen berichten

Hallo.. Hoe kan ik achterhalen wat voor moederbord ik heb. Ik ben namelijk helemaal vergeten welke erin zit. En ik zou ook wel weer graag willen weten hoeveel mhz mijn geheugen is (en m'n moederboard aan kan). Misschien klinkt dit voor vele van jullie heel dom in de oren maar please help me ermee. Wally..
Link naar reactie
Er is ook nog een andere mogelijkheid waar je niks voor hoeft te downloaden. Ga naar start --> uitvoeren --> en tik hier in dxdiag Je hebt een kans dat (als er drivers zijn geinstalleerd en dat neem ik toch wel aan :P) het moederbord + type hier staat Dxdiag is een standaard win proggy hier hoef je dus niks voor te downen Succes!
Link naar reactie
//geest [quote:1fdc77fcf1]Er is nog een mogelijkheid, als je namelijk de FAQ HAD GELEZEN had je ondertussen het programma AIDA32 kunnen downloaden. [/quote:1fdc77fcf1] Daar moet hij alsnog wat voor downloaden he :p Dxdiag blijft de MAKKELIJKSTE, 1e oplossing... Vind je het hier niet dan kan je altijd nog verder loeren ja :D
Link naar reactie
[quote:6ef2275ff5="cHiLlaH"]//geest [quote:6ef2275ff5]Er is nog een mogelijkheid, als je namelijk de FAQ HAD GELEZEN had je ondertussen het programma AIDA32 kunnen downloaden. [/quote:6ef2275ff5] Daar moet hij alsnog wat voor downloaden he :p Dxdiag blijft de MAKKELIJKSTE, 1e oplossing... Vind je het hier niet dan kan je altijd nog verder loeren ja :D[/quote:6ef2275ff5] Dan moet ie waarschijnlijk verder loeren, want het enige wat dxdiag bij mij vermeldt is de moederbord fabrikant. Daarmee weet ik dus nog steeds het model/type niet.
Link naar reactie
Het makkelijkste is gewoon idd even in je kast kijken voor het merk en model van je moederbord. Het soort geheugen zie je als het goed is in de POST, en anders even op de module kijken. Software oplossingen hebben het vaak niet bij het juiste eind, gewoon ff de kast open trekken en je weet alles zeker.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...