Ga naar inhoud

celeron 1700


Aanbevolen berichten

Halo iedereen, ik zie dat iedereen hier van de celeron weg wil blijven en ze afkraken, maar eigenlijk heeft mijne nieuwe laptop me verrast, tis een celeron 1700 met een sis 650 graphic card in enneuh ik hem een gestest met quake 3 en dat draai allemaal nog vlotjes. Ik ga straks nog wel eens splinter cell testen daarop. Want op m'n amd 1100 met gforce 2 en 640 sd ram moet ik m'n details al op low zetten een op 800X600 draaien. Maareuh ik laat jullie het nog wel weten wat het geworden is, in m'n eerste test week met m'n celeron laptop 8) ps: weet er iemand iets meer over sis cards ? op hun website natuurlijk niets dan goeds overzich zelf maar wat vinden jullie er van ?
Link naar reactie
Ik weet niet of die Sis kaart een Xabre chip heeft? Die is namelijk wel aardig, over het algemeen zijn Sis kaarten niet schokkend goed. Ik had zelf vroeger een 8mb Sis kaartje en die was zeer brak. Celeron is gewoon niet erg snel in vergelijking met een AXP of P4, hoewel de kloksnelheid anders doet vermoeden. Het is vooral het DDR geheugen en ik denk toch de Sis kaart met Xabre chip (vergelijkbaar met Geforce 3) die het allemaal soepeler laten lopen.
Link naar reactie
Nope, de in de sis 650 chipset geïntegreerde videokaart is zeker geen Xabre. Ik combinatie met een celly 1700 en ddr komt i 3dmark 2001se tot ongeveer 1300 à 1400 ptn. (laptop van de buurman heb ik laatst opnieuw geïnstalleerd en die is ongeveer hetzelfde, Sis 650 met een celly 1800 d8 ik) Scenic20
Link naar reactie
hoe je het nu draait of keert zo'n celeron is geen krachtpatser, dit is gewoon(in uw geval) een pentium 4 waarvan er in het productieproces fouten zijn opgetreden en dan sluit intel een deel van de core af voor gebruik en het cache geheugen word met de helft verminderd. ok, je kan die spellen misschien spelen maar die spellen zijn nu ook geen pc slopers (als je begrijpt wat ik bedoel)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...