Ga naar inhoud

MSI K7N2G-L met nvidia sound drivers en tools


Aanbevolen berichten

Ik laatst een mobo gekocht van MSI en ik krijg de utils van nvidia niet aan de praat wel van realtek dus geluid werkt wel maar de tools van nvidia zijn beter en uitgebreider en die behoren te werken. In geen enkele test wordt hierover iets gezegd in de bladen heeft iemand een idee of suggesties? Alles werkt dus goed behalve dat hij de driver niet kan initialiseren onder XP pro. geluid doet het dan wel maar de tools dus niet. :evil:
Link naar reactie
Inderdaad in de southbridge van nvidia zit een realtek chip zij zijn degene die het geluid in de chip verzorgen. Dit geldt voor de MCP, MCP2 en de MCP2-T toch blijft het een vaag verhaal dat alles zich installeert maar de tools niet en ook dat er nergens problemen hiermee worden gemeldt. Ik ben echt niet de enige met het probleem als je de realtek utils gebruikt werkt t wel namelijk.
Link naar reactie
Je hebt een K7N2G-L. Daar zit dus geen Soundstorm op, maar een Realtec sound chip. Je zult het dus met de Realtek progsels moeten doen. [quote:7a4b5c1350]MCP, MCP2 en de MCP2-T[/quote:7a4b5c1350] Hier zit hem dus het verschil in. Jij hebt een MCP, zonder Soundstorm. De Soundstorm zit op de MCP2-T southbridge.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...