Ga naar inhoud

processor AMD Athlon 2200+....,


Aanbevolen berichten

hoi, Mijn AMD Athlon 2200+ draait op 1600 MHz. Ik wil graag dat de processor op het maximum draait. Mijn bios geeft aan dat het maximum 2000 Mhz is. Na het instellen op 2000 Mhz loopt het systeem vast voordat de bios gestart is. Na het verbreken van de stroom keert de pc terug in de bios en geeft aan dat de pc niet kan draaien op 2000 Mhz. Als ik de processor instel op 1600 Mhz dan draait de pc weer oke. Heet iemand een idee? Thx Daniel
Link naar reactie
Ook al geeft je bios je de mogelijkheid hem op 2000Mhz te draaien, dan hoeft dit nog niet te betekenen dat je processor dit aankan. Je kunt het beste als je wil overklokken in kleine stapjes omhoog gaan door je FSB te veranderen en als het mogelijk is, de Multiplier. Dit is ook allemaal te vinden in de FAQ en de overclock guide van BA.
Link naar reactie
Je bent aan het overclocken, dat trekt die cpu dus niet. Ik weet niet wat voor moederbord je hebt maar je moet de fsb op 133MHz hebben en de multiplier op 13.5. Als jij gewoon MHz kan aanklikken moet je 1800MHz aanklikken, dat is de snelheid van jouw processor.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...