Ga naar inhoud

keuze koeler processor


Aanbevolen berichten

[quote:84e7772439="Red Dragon"]Ik neem aan dat je niet gaat overklokken? beide CPU´s zijn daar niet echt voor geschikt. de Cooler CPU Arctic CopperSilent TC is een goeie cooler, die heb ik zelf op mijn oude AthlonXP 2200+ gehad. die is stil en koelt redelijk.[/quote:84e7772439] hehe sorry dat ik iedereen steeds tegenspreek, maar op me ene pc had ik een whisperrock3 (bijna hetzelfde als falconrock2) en me xp1700+ deed 2200mhz@1,85V@49 graden. Op me andere pc (of eigenlijk me broers pc) draait nu een arctic coppersilent op een xp1700+@1790mhz@1,6V@45graden. De koelprestaties van de twee koelers kan ik niet echt goed vergelijken omdat de whisperrock toen gebruik maakte van 5 casefans en de arctic heeft er nu maar eentje tot zijn beschikking. Ik vind ze beide wel goed koelen, maar ik gebruik dan ook arctic silver3 en ik heb dus een redlijke airflow. De arctic coppersilent is wel aanmerkelijk stiller. Als je niet aan oc-en doet, zou ik gewoon de arctic nemen.
Link naar reactie
Je spreekt hem helemaal niet tegen, je bent het juist met hem eens: koelt goed en is redelijk stil. Tenzij er een groot prijsverschil is zou ik zeker voor de Artic gaan. //RD, [quote:4241f46d3b]beide CPU´s zijn daar niet echt voor geschikt.[/quote:4241f46d3b] die CPU is wel goede te OC'en hoor ;)
Link naar reactie
[quote:227ab5bec4="Herr Muller"]ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat RD niet wist dat een barton 2500+ niet goed in oc-en is. Daarnaast zegt hij ook nog eens: "beide cpu's". Ik ging er dan ook vanuit dat hij beide cpu koelers bedoelde ipv beide cpu's.[/quote:227ab5bec4] Waarom denk je dat de wink erachter staat :D Hij heeft zelf een 2500+ en die loopt niet volgens het boekje :P
Link naar reactie
[quote:adaca17abe="Marcel de Reus"][quote:adaca17abe="Herr Muller"]ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat RD niet wist dat een barton 2500+ niet goed in oc-en is. Daarnaast zegt hij ook nog eens: "beide cpu's". Ik ging er dan ook vanuit dat hij beide cpu koelers bedoelde ipv beide cpu's.[/quote:adaca17abe] Waarom denk je dat de wink erachter staat :D Hij heeft zelf een 2500+ en die loopt niet volgens het boekje :P[/quote:adaca17abe] ow, sorry ik wist niet dat hij er ook eentje had. Maar ik sprak hem dus wel tegen :P
Link naar reactie
Sorry voor de verwarring, ik had het niet helemaal goed gepost. Ik bedoel dus dat beide Koelers prima koelen maar voor het zware OC werk niet geschikt, dat moet Herr Muller met zijn Swiftech cooler toch wel met me eens zijn ;) Ik heb geen ervaring met de [i:a5d5217fb8]Spire SocketA falcon Rock II 2.8XP[/i:a5d5217fb8] maar wel met de [i:a5d5217fb8]Cooler CPU Arctic CopperSilent TC Sock.A[/i:a5d5217fb8] op mijn vorige CPU. dat was dus een AthlonXP 2200+. Die Artic Copper SIlent is erg stil en koelt dus best aardig, en kan prima op een 2500+ Ik heb zelf een AthlonXP 2500+ met een SLK-800 en ASIII er onder. dat koelt wel even een stuk beter 8) maar ja, dat kost wel wat meer.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...