Ga naar inhoud

Indesit WIL164 - Problemen met opstarten


Jorn-2

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een Indesit WIL164 die geen programma\'s meer wilt starten. Als ik een wasprogramma aan zet dan gaat de deur op slot, het indicatie lampje gaat aan, maar er komt geen water in de wasmachine. Soms hoor ik dat hij een halve seconde water toe laat en dan stopt hij de kraan meteen... Ook bij de programma\'s \'Centrifugeren\' en \'Water afpompen\' gebeurd er niks. Weet iemand wat er defect is? Ik denk dat het misschien de pomp is of het wateronderdeel. De wasmachine heb ik al geprobeerd te resetten. Ook heb ik de filter van de pomp gecheckt.
Link naar reactie
Heb het net geprobeerd, maar zonder succes. Ik vind het vreemd dat het afpompen niet werkt. Kan het zijn dat als de pomp kapot is dat het hele systeem niet start? Wat ik ook een opvallend detail vind is het geluid dat ik heel kort en zacht hoor bij de watertoevoer in de wasmachine.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
[B]Oplossing al gevonden???[/B] Ik heb ook een indesit....en precies hetzelfde probleem. Dus ben erg benieuwd. Vraag me ook af of het kan komen door een kapotte pomp. (dacht eigenlijk dat die alleen voor de waterafvoer was, en dus niet meteen in gang gezet wordt als je de machine start) En als het de pomp niet is, wat dan wel?
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 4 jaren later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...