Ga naar inhoud

moederbord muis probleeem


Aanbevolen berichten

geachte mensen, ik zit met een zeeer irritant probleem. sinds ik windows xp pro erop heb zitten. blijft mijn muis heel vaak hangen. ik kan dan niks meer doen met de muis. enigste wat ik dan moet doen is muis eruit en dan weer inpluggen. dit is zeer frustrerend. en omdat mijn ps2 poort het niet doet moet ik wel een usb muis nemen dus mijn vraag aan u kunnen jullie mij helpen. :cry: het gaat om de volgende systeem: AMD Athlon 1400 Mhz Msi 6380 moederbord 128 mb ram (niet veel upgrade komt eraan) windows xp pro + SP1 gigabyte muis.
Link naar reactie
hoe kan ik mijn ps2 poort repareren. en de muis die ik nu heb is de tweede die ik probeer maar met windows Me had ik het probleem niet. maar volgens een andere forum zou mijn moederbord een fabrieksfout hebben. dus ik weet nou niet of ik dat moet geloven. moederbord is een MSI 6380 met de nieuwste VIA 4 in 1 drivers
Link naar reactie
Probeer eens een andere muis. Zou best zijn dat jou muis een sluiting maakt ergens. ik had het vorige week met mijn keybord. Even en andere voor in de plaats aangesloten en klaar. Nu heb ik geen problemen meer. Maar dez zekerkingen van je ps/2 kunnen ook kapot zijn. Dan heb je een groot ptobleem. Solderen is dan niet echt een optie, gewoon omruilen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...