Ga naar inhoud

Onstabiel systeem?


Aanbevolen berichten

we hebben hier een ontzettend onstabiel systeem. de klachten zijn : niet normaal op willen starten als de pc al enige tijd aanstaat. monitor valt onder het opstarten steeds uit. (als de pc een tijd uit gestaan heeft gaat het veel beter). windows werkt niet correct niet reagerende programma's e.d. wat mij opvalt is dat een van de 2 hd's erg warm wordt (zonder os) deze zat eerst tegen de andere hd aan maar hangt er nu los onder, (we hebben hiervoor een hd koeler bestelt). met de kast open is de temp van de hd een stuk beter maar het systeem blijft onstabiel (is wel iets beter). verder valt het mij op dat de systeem temp altijd hoger is dan de cpu temp. sys:36 - cpu:34 met burnin sys: 42 - cpu:39 deze temps zijn nadat er een casefan bij gezet is.(kast open) in de voltage's zie ik weinig afwijkingen. zou de voeding soms te licht zijn? dit is een vikings output 250 w max. systeem: mb ga-8sr533p p4 2,4 cd-rw dvd geforge 3 ti200 hd's: seagate 20 gb maxtor 80 gb het is een heel verhaal maar ik hoop dat ik een beetje duidelijk geweest ben.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...