Ga naar inhoud

Overklokken 1800+


Aanbevolen berichten

hoi, :) ik heb een tijdje geleden een 1800+ Athlon XP gekocht voor mijn al wat oudere MSI K7T Turbo. (zie http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=100&MODEL=MS-6330%20Ver3.0) nou wou ik mijn processor een paar honderd mhz overklokken, kan dit wel als je moederbord maar 1800+ aankan? De processor is gemiddeld ongeveer 38 graden.
Link naar reactie
[quote:5a6d607f34="wjschreuder"]mwha ja kan wel maar dat is niet zoon grootte verandering van snelheid, merk je nauwelijks.... en ik heb gewoon OEM memory dus waarschijnlijk niet zo super[/quote:5a6d607f34] # 11.5x145=1667mhz=2000+ dat verschil merk je niet echt nee, maar samen met de snellere FSB levert het wel wat preformence winst op hoor. # Er zijn OEM modules die wel goed willen OC'en, kwestie van proberen maar de kans dat je de 145 haalt is dan wel klein. # Een paar 100mhz OC'en kun je dus vergeten, Palomino's komen zoiezo niet veel verder dan 1900mhz en dan moet je nog erg hoge Vcore's, goede koeling, goed mobo en de juiste stepping hebben.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...