Brigit Geplaatst: 29 oktober 2015 Delen Geplaatst: 29 oktober 2015 ook wij al voor de tweede maal code 3E.vorige keer motor vervangen,nu buiten garantie(3 jaar geleden gekocht)mogen we alleen maar dik betalen terwijl op de motor toch 10 jaar garantie zat?reparatieservice laat je niet eens uitpraten aan de telefoon.het is betalen en anders wegwezen,zo jammer Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 30 oktober 2015 Delen Geplaatst: 30 oktober 2015 Ook voor jou het zelfde verhaal: lees je in op http://www.consuwijzer.nl En voor de duidelijkheid: Je hebt NIETS met Samsung te maken. Je leverancier zal met een oplossing moeten komen. Link naar reactie
Clare Geplaatst: 16 juni 2017 Delen Geplaatst: 16 juni 2017 Ik heb de 8kg eco bubble al een jaar of 5 , 6 . Tot nu toe 2x alleen foutcode 0e gehad wat ik zelf kon oplossen. ( Sensor gaf overspoeld goed aan) ik zweer bij deze wasmachine, kan niet meer zonder. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.