Ga naar inhoud

Bosch aquastar 1400


J-van-der-Pas

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
  • 6 maanden later...
  • 3 maanden later...
Mijn wasmachine draait het programma, maar centrifugeert niet. Hij pompt af en draait daarbij gewoon, maar springt dan van nog 11 minuten te gaan naar 1 minuut en centrifugeert dus niet. Enkel het centrifuge programma werkt hetzelfde, dus ook niet. Wie kan zeggen wat er aan de hand is. De filter heb ik al gecontroleerd.
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
Ik heb een bosch Aquastar 1400 wasmachine. Hij start het programma en geeft 2x water en vervolgens hoor ik wel "tikken" maar de wasmachine gaat niet draaien. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Ik heb inmiddels de zeven van de wasmachine en van het waterslot schoongemaakt. De stekker eruit gehaald en opnieuw aangedaan. Andere wasprogramma's geprobeerd maar deze gaan ook niet door. Het afpompen en centrifugeren doet hij wel.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Hoi, ik heb de wae284a1nl/01 FD 8701 700083. Bij alle prigramma' s wast hij veel langer dan de aangegeven tijd. Heb naar dealer gebeld maar daar krijg ik te horen "niks aan de hand. Dat is maar een geschatte tijd!". Maar ik kon 8 jaar lang "de klok er gelijk op zetten", die tijd die de machine aangaf klopte altijd precies. Nooit te lang gedraaid. B.v. een wasje van 44 mminuten wordt al gauw dik 2,5 uur. Wat is er met die machine aan de hand? Wie kan mij helpen? Mvg lilian.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Hoi Harrie, Allereerst excuses voor de late reactie. Ja hij wast op de temperatuur die ik instel. En hij draait gewoon linksom en rechtsom. Hij centrifugeert ook normaal. En de laatste tijd zit er van die zwarte slijm/drap in. Tussen de rubberen rand en de trommel. Dat haal ik dan met een doekje weg. Daarna zet ik de witte handdoeken weer op de kookwas. Dan ben ik er weer een paar weken vanaf van die drap zeg maar.
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...