Ga naar inhoud

Whirlpool W5 821E W 2 koelt niet meer


Aanbevolen berichten

Ik heb een grote koelvriescombinatie en van een paar jaar oud die steeds slechter koelt tot nu het moment is gekomen dat alle vriesladen ontdooit zijn. De compressor loopt gewoon en het koelgedeelte doet iets. Als het buiten de koelkast 20 graden is dan is het binnen 12. Het vriesgedeelte doet vrijwel niets. Het is een koelkast met een zogenaamd 6th sense koelsysteem welke slim de benodigde koeling aanpast aan wat erin wordt gestopt. Zijn er dingen waar ik naar kan kijken om te bepalen water stuk kan zijn? Tot op heden kan ik alleen maar aan de thermostaat denken. Volgens mij is dat hetzelfde ding als het bedieningspaneel. Voordat ik echter €80 plus porto uitgeef aan een onderdeel dat het probleem niet oplost win ik graag even advies in bij de kenners. 

Bijvoorbaat dank!

Mvrgr

William

 

Link naar reactie

Helaas kan ik geen enkele component in de onderdelen handel vinden die er ook maar op kan wijzen hoe jouw systeem werkt.

Geen regelklep, geen aparte compressor. De tekeningen op de site van Whirlpool geven ook geen duidelijkheid.

Dus helaas, kan ik daar geen zinnig antwoord op geven.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...