Ga naar inhoud

tv 85/86/88 inch


Evertttt

Aanbevolen berichten

Graag info inzake een goeie grote tv, rond de 85 inch. Graag met welke soundbar ? Ik let op contrast en zwart tinten, niet op geluid want ik neem een soundbar erbij. Zo goedkoop mogelijk, moet ik letten op grijze import ? En welke software dus ? Garantie ? Een oud model wil ik graag hebben als het goedkoper is, maar hoe zit het dan met de software ? De tv graag dun inzake ophangen ? Incl chrome cast ? 

 

Link naar reactie

Goedmiddag @Evertttt, welkom op de community! Als tip zou ik jou willen aanbevelen om het aantal inches af te laten hangen vanaf hoever jij van de televisie afzit. Hoe verder weg, hoe meer inches hierin. Verder kan jij via Kieskeurig jouw wensen doorgeven, zo kan jij uitkomen bij welke modellen aansluiten op jouw wensen: https://www.kieskeurig.nl/televisie.

Van de zomer heb ik zelf nog gekeken voor een nieuwe televisie, hierin zijn mijn wensen vooral dat het wel een nieuwer model is. Televisies bieden tegenwoordig namelijk steeds scherpere beelden aan, 8K nu zelfs. Maar dit is puur afhankelijk wat jijzelf belangrijk vindt.

Zou jij ons iets meer duidelijkheid kunnen geven wat jij precies belangrijk vind buiten contrast en zwart tinten.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...