Ga naar inhoud

Coolermaster Aero 4 (lite)


Aanbevolen berichten

Wij schrijven niks voor, we adviseren alleen maar. De keus ligt uiteindelijk bij de vraagsteller en alleen hij* is verantwoordelijk voor de gevolgen van z'n keus. In het algemeen: doe je geen moeilijke dingen op je systeem (videobewerking etc) kun je met een alu-koelblokje wel wegkomen. Ga je zware applicaties draaien (videobewerking, laatste generatie games) [b:81f97bc07b]moet[/b:81f97bc07b] je echt naar een koperen koeler. Die kunnen het verstookte vermogen (als warmte) stukken beter verwerken. Groet, M.V. Wesstein *hij kan natuurlijk ook een zij zijn ;)
Link naar reactie
tsja.. ik hou het zelf bij koperen koelers met stille fans. 500 gr, beetje zwaar voor aluminium. En zo verschrikkelijk goed koelt ie niet en still is ie ook niet echt. Beetje middelmatig. Ik vind stilte erg belangrijk, dus ik heb zelf gekozen voor de best 'koelende' heatsink in combinatie met een stille fan. je moet zelf een beetje een afweging making tussen koeling en stilte en geld natuurlijk.
Link naar reactie
ja ok, voor mij, ik ben een hij, is stilte niet erg belangrijk, daar hecht ik niet zo aan. Ik zou dan een koeler willen hebben die gewoon goed koelt. Ik had al wat reviews gelezen waar ze er toch best tevreden over waren, maar wou gewoon even jullie mening/ervaring hierover weten. (Wil ik nog steeds)
Link naar reactie
[quote:da048a498e="bbx"]ja ok, voor mij, ik ben een hij, is stilte niet erg belangrijk, daar hecht ik niet zo aan. Ik zou dan een koeler willen hebben die gewoon goed koelt. Ik had al wat reviews gelezen waar ze er toch best tevreden over waren, maar wou gewoon even jullie mening/ervaring hierover weten. (Wil ik nog steeds)[/quote:da048a498e]dan is een volcano 7 misschien iets voor jou. dat zal jouw mening over computer geluid wel veranderen :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...