Ga naar inhoud

XP installatie probleem


Aanbevolen berichten

Moederbord. MSI k7T266 pro2-Ru. processor XP1600. HDD.IBM 40 Gb. DVD speler Liteon. Bij het eerste keer installeren ging alles prima. Bij het installeren van netwerkkaart(werkte goed),plotseling melding: Scanning IDE Drivers en flikkerend: No array found. Je kon kiezen uit: press Ctrl - F to enter Fast(tm) Utilities of Esc.to continue booting. Alles werkt nog goed. je kon ook wachten en het systeem boote automatisch.Op de een of andere manier verdween the ingebouwde MSI mobo sound. DVD rom starte niet meer auto Audio play.Niet gelukt om dit te herstellen. Dus, wat dacht m=ik. Opnieuw beginnen (Fragmenteren). Dit heb ik gedaan via een programma van Norton i.e. Wipe all.Nu lukt het mij niet meer om XP te installeren. Zegt: NTLDR ontbreekt.Bij CTRL - F lees ik: No disk found. please check the power and data cable connection. Kabels verwisselt Power stekeer van DVD speler verisseld. Alles nul. Wat heb ik verkeerd gedaan? Hoe kom ik eruit! Kast is nieuw en is van Aopen HQ45 Pro 250 Watts. Er draait ook een brander ook Lite on 16 speed.Help!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...